121.000 købsoplevelser i hele verden anmeldt som fremragende
Chrono24 - Danmark
Log ind eller registrer dig

Har du spørgsmål?

Vi er glade for at hjælpe dig videre.

Klik på den grønne knap "Køb" på annoncesiden for at bestille et ur. Hvis det endnu ikke er sket, så bliver du opfordret til at logge dig ind eller oprette en brugerkonto. Herefter indtaster du din leveringsadresse. Under "Oversigt over omkostninger" ser du den samlede pris for din bestilling inkl. forsendelsesomkostninger. Bemærk venligst, at der evt. kan komme importafgifter oven i denne samlede pris.

Bemærk: Sørg venligst inden din internationale bestilling for at få information om de importregler, som gælder i dit land, hos den ansvarlige toldmyndighed.

Du har følgende muligheder for at betale for dit nye ur:

  • Betaling vha. den gratis escrow-service

    Du indbetaler dine penge på en escrow-konto, hvor de opbevares sikkert, indtil du holder uret i dine hænder. Du kan her enten foretage betalingen med kreditkort (VISA eller Mastercard) eller via overførsel. Chrono24´s team hjælper dig til enhver tid og sørger for et uproblematisk køb.

    Efter at du har indtastet din leveringsadresse, så læs og godkend de Generelle salgsvilkår. Klik herefter på "Bestil betalingspligtigt" for at gennemføre bestillingen.

    Her finder du flere oplysninger om betalingen via escrow-service som en del af køberbeskyttelsen: https://www.chrono24.com/info/checkout.htm .

  • Betaling af købsprisen direkte til sælgeren

    I den forbindelse ser du bort fra Chrono24´s gratis escrow-service. Du overfører købsprisen direkte til forhandleren. Betalingen med kreditkort er ikke mulig.

    Efter at du har indtastet din leveringsadresse, så læs og godkend de Generelle salgsvilkår. Klik herefter på "Bestil betalingspligtigt" for at gennemføre bestillingen. Du modtager betalingsoplysningerne via e-mail, så snart sælgeren har behandlet din bestilling. Efter din betaling er modtaget, sender sælgeren artiklen afsted.

  • Bestilling hos en privat sælger

    Hvis du ønsker at købe hos en privat sælger, så er escrow-servicen på Chrono24 den sikreste måde, at betale for uret. Her indbetaler du dine penge på en escrow-konto, hvor de opbevares sikkert, indtil du holder uret i dine hænder.

    Du finder flere informationer her: Køb af ur fra privatpersoner

Du modtager betalingsoplysningerne via e-mail, så snart sælgeren har behandlet din bestilling. Efter din betaling er modtaget, sender sælgeren artiklen afsted.

På Chrono24 finder du nemt dit drømmeur vha. søgelinjen. Siden med søgeresultater har derudover mange forskellige filtermuligheder.

Søgelinje
Søgelinjen er den nemmeste måde til at finde et ur, for du får allerede automatiske forslag til din søgning under indtastningen.

Side med søgeresultater
Siden med søgeresultater har forskellige filtermuligheder: Filtrér for eksempel efter mærke, model, referencenummer eller tilgængelighed. Søgeresultaterne kan du desuden sortere efter pris, oprettelsesdato, relevans og popularitet.

Klik på Gem denne søgning for at oprette en søgning og få besked om nye annoncer via e-mail. Dine valgte filtre gemmes i den forbindelse automatisk.
Efter du har søgt efter en vare med søgelinjen, kan du indsnævre søgeresultatet yderligere vha. filtrene i listen med resultaterne. Filtrér for eksempel efter mærke, model, tilstand eller materiale. Gennem et klik på mere vises yderligere filtermuligheder. I hver filterkategori kan du vælge flere muligheder samtidig. Du skal bare fjerne det pågældende flueben for at deaktivere et filter igen.

Du tilpasser sorteringen af resultaterne vha. rullemenuen i højre side af listens øverste kant: Vælg mellem pris, oprettelsesdato, relevans og popularitet. Standardsorteringen kan du ændre under Indstillinger i din myChrono24-del.
Ja. På den måde kan vi bedst muligt hjælpe dig ved spørgsmål og informere dig om den nyeste status for din bestilling.
Prisen vises i annoncen på den måde, som sælgeren har angivet den. Der kan derfor være ekstraudgifter som toldgebyrer, skatter, forsendelses- og forsikringsudgifter, der skal betales.

Kontakt venligst sælgeren af uret for den præcise pris og de inkluderede udgifter. Denne kan ligeledes fortælle dig, om formaliteterne ved tolden bliver ordnet af forsendelsesfirmaet. Kontakt venligst dine lokale, ansvarlige toldmyndigheder for at høre om de regler, der er gyldige i dit land.

Inden for EU er køb af ure toldfrit. Ved import fra et tredjeland og til EU, for eksempel fra USA, lægges der et lavt toldgebyr og importmoms oveni prisen. Kontakt venligst de ansvarlige toldmyndigheder for nærmere oplysninger.

Mange sælgere accepterer prisforslag. Klik på annoncesiden på knappen "Foreslå pris" for at foreslå sælgeren en pris. Indtast herefter dit prisforslag og din leveringsadresse. Læs og godkend de Generelle salgsvilkår og klik på "Send prisforslag". Sælgeren tjekker dit forslag og kontakter dig.

Hvis sælgeren grundlæggende ikke accepterer nogen prisforslag, så står denne funktion ikke til rådighed for dig.
Salgsprisen for et ur er sammensat af forskellige dele. For det første er selve urets pris relevant. For det andet kan der være ekstraudgifter til emballage, forsikring, forsendelse, moms og importmoms. Alt afhængig af, om du bestiller dit ur hos en sælger i ind- eller udlandet, kommer der forskellige ekstraudgifter til. Kontakt venligst sælgeren for nærmere oplysninger.
Prisen vises i annoncen på den måde, som sælgeren har angivet den. Der kan derfor være ekstraudgifter som toldgebyrer, skatter, forsendelses- og forsikringsudgifter, der skal betales.

Kontakt venligst sælgeren af uret for den præcise pris og de inkluderede udgifter. Denne kan ligeledes fortælle dig, om formaliteterne ved tolden bliver ordnet af forsendelsesfirmaet. Kontakt venligst dine lokale, ansvarlige toldmyndigheder for at høre om de regler, der er gyldige i dit land.

Inden for EU er køb af ure toldfrit. Ved import fra et tredjeland og til EU, for eksempel fra USA, lægges der et lavt toldgebyr og importmoms oveni prisen. Kontakt venligst de ansvarlige toldmyndigheder for nærmere oplysninger.

Betaling vha. den gratis escrow-service

Du kan betale med kreditkort (VISA eller MasterCard) eller overførsel. Efter din bestilling er gennemført, modtager du betalingsoplysningerne. Desværre er betalingen via PayPal for tiden ikke mulig. Her finder du flere oplysninger om betalingen via escrow-service som en del af køberbeskyttelsen: https://www.chrono24.dk/about-us.htm Betaling af købsprisen direkte til sælgeren Hvis du ønsker at betale købsprisen direkte til forhandleren, så kan du gøre det via overførsel. Betalingen med kreditkort er ikke mulig. Bestilling hos en privat sælger Hvis du ønsker at købe hos en privat sælger, så er escrow-servicen på Chrono24 den sikreste måde, at betale for uret. Her indbetaler du dine penge på en escrow-konto, hvor de opbevares sikkert, indtil du holder uret i dine hænder. Du finder flere informationer her: {0}Køb af ur fra privatpersoner{1} Bemærk: Sørg venligst inden din internationale bestilling for at få information om de importregler, som gælder i dit land, hos den ansvarlige toldmyndighed.
Vi anbefaler dig den sikre betaling via escrow-kontoen på Chrono24. Bemærk venligst følgende i forhold til betaling med kreditkort eller PayPal:

Du kan selv bidrage til en større sikkerhed ved at følge bestemte sikkerhedsregler i forhold til onlinekøb med kreditkort. Sørg for at sikre dig, at du benytter en krypteret forbindelse. Det kan du se ved betegnelsen https og låsesymbolet i din browsers adresselinje. Kontrollér jævnligt dit kreditkorts kontoudtog. Mange udbydere af kreditkort har en Zero Liability-politik, når der ses bort fra forsømmelighed. Det betyder, at kunden ikke hæfter i tilfælde af et misbrug. Ved ikke autoriserede betalinger med dit kreditkort, så kontakt hurtigst muligt din kreditkortudbyder. I forhold til flere oplysninger og vilkår angående køb via PayPal, så kontakt venligst PayPal direkte. Bemærk også, at du ved en betaling til »venner og familie« ikke profiterer af PayPal´s køberbeskyttelse og vi i det tilfælde ikke kan hjælpe dig.
Grundlæggende anbefaler vi afviklingen via escrow-kontoen på Chrono24. Hvis det ikke er muligt, så bemærk følgende:

Vi lægger meget stor vægt på, at de forhandlere, der annoncerer på Chrono24, er troværdige. Alle forhandlere på Chrono24 bliver i forbindelse med registreringen tjekket omfattende med henblik på identitet og seriøsitet. Det omfatter bl.a. informationer som erhvervstilladelsen samt referencer fra andre forhandlere. Så hvis en kommerciel forhandler tilbyder forudbetaling via overførsel, er det altså meget troværdigt. Et alternativ er et personligt møde på et sikkert sted med henblik på kontant betaling og overdragelse af uret. Vær dog venligst opmærksom på, at Chrono24 ikke hæfter for købet.

Ved køb fra en privat sælger, er betalingen via forudbetaling ikke nogen sikker betalingsform. Hvis den private sælger kræver forudbetaling og du under alle omstændigheder ønsker at købe uret, så tjek sælgerens og tilbuddets troværdighed - det er i din egen interesse. F.eks. kan du kræve referencer eller bede om at få tilsendt flere fotos af uret eller af personlige dokumenter. Mulige alternativer til forudbetalingen er et personligt møde på et sikkert sted med kontant betaling, eller brugen af en troværdig escrow-service. Hvis der er tvivl om sælgerens troværdighed, bør du hellere lade være med at købe.

Mange sælgere tilbyder afviklingen via Chrono24. Her indbetaler du dine penge på en escrow-konto, hvor de opbevares sikkert, indtil du holder uret i dine hænder. Chrono24´s team hjælper dig til enhver tid og sørger for et uproblematisk køb. Her finder du flere oplysninger om afviklingen via Chrono24:

Ved et køb med køberbeskyttelse har du gennem lovgivningen altid en 14-dages fortrydelsesret. Hvis du betaler købsprisen direkte til forhandleren, så sørg venligst inden da for oplysninger om dennes vilkår for returnering.

Ved et køb fra en privatperson bortfalder den lovmæssige returret. Du kan dog sende en reklamation til Chrono24 inden for 7 dage efter modtagelsen af uret.
I tilfælde af en fortrydelse, betaler du de direkte udgifter for returforsendelsen. Vær venligst opmærksom på, at forsendelsesomkostningerne - pga. forsikringsbeskyttelsen - kan være op til 250 EUR.
Hvis du benytter dig af betaling via vores escrow-service og ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, så kontakt vores kundeservice senest 14 dage efter modtagelsen af uret ved at ringe på +49 721 96693-920 eller skrive en e-mail til vores kundeservice til . Vi dokumenterer og bekræfter den rettidige modtagelse af din fortrydelse, tager os af alle yderligere skridt og sender dig løbende information.

Hvis du har betalt købsprisen direkte til forhandleren eller den private sælger, så kontakt denne med henblik på returnering af varen.

Bemærk venligst, at der ved køb fra en privat sælger ikke er nogen lovmæssig fortrydelses- eller returret.

Trusted Checkout er den sikreste vej til dit ønskeur. Du indbetaler dine penge på en escrow-konto, hvor de opbevares sikkert, indtil du holder uret i dine hænder. Først herefter udbetales pengene til sælgeren. Chrono24´s team hjælper dig til enhver tid og sørger for et uproblematisk køb.

Få mere at vide om Trusted Checkout: https://www.chrono24.dk/about-us.htm
Som udgangspunkt er Chrono24´s køberbeskyttelse gratis for dig. Det er kun ved betaling via escrow-service med et American Express-kort (Amex), at der opkræves et ekstra gebyr, da denne betalingsform medfører store udgifter for os. Størrelsen på det individuelle gebyr bliver rettidigt vist for dig i købsprocessen ved udvalget af de tilgængelige betalingsformer.
Ved et køb med køberbeskyttelse gælder de lovmæssigt fastlagte garantibestemmelser. En udvidelse af garantikravene finder ikke sted.
Annoncer, hvor et køb er muligt med køberbeskyttelse, kan du kende ved det grønne køberbeskyttelses-symbol på den pågældende annonceside.
Hvis du ønsker at købe hos en privat sælger, så er escrow-servicen på Chrono24 den sikreste måde, at betale for dit ur på. Her indbetaler du pengene på en escrow-konto, hvor de opbevares sikkert, indtil du holder uret i dine hænder. Chrono24´s kundeservice hjælper dig, hvis der er noget, der på et tidspunkt ikke går som aftalt.

Hvis den private sælger ikke tilbyder escrow-servicen på Chrono24, så råder vi dig til et personligt møde på et sikkert sted. Her er den sikreste måde den direkte afvikling i butikslokalerne hos en etableret urhandler, der med det samme kan kontrollere dit ur. Mulige alternativer er betalingen via PayPal eller brugen af en ekstern escrow-service.
Alle forhandlere på Chrono24 bliver omfattende tjekket i forbindelse med registreringen ift. identitet og seriøsitet. Det omfatter bl.a. informationer som tilladelsen til at drive erhverv samt referencer fra andre forhandlere. Kundefeedback indgår ligeledes løbende i bedømmelsen.
Alle forhandlere på Chrono24 bliver omfattende tjekket ved registreringen ift. identitet og seriøsitet. Trusted Seller stemplet gives udelukkende til forhandlere, der på baggrund af Chrono24´s og brugernes erfaringer er kendetegnet ved særlig stor pålidelighed og troværdighed.

En Trusted Seller er en kommerciel urhandler, som forpligter sig til overholdelse af bestemte betingelser. De indebærer bl.a., at

  • forhandlerens personlige angivelser samt angivelser om virksomheden, som er angivet på platformen og over for Chrono24, er sandfærdige
  • forhandleren udelukkende handler med originale varer, som stammer fra pålidelige kilder
  • forhandleren sandfærdigt beskriver tilstanden af sin vare, og på skrift og med billeder gør opmærksom på evt. mangler
  • forhandleren som regel besvarer forespørgsler fra kunder, som er modtaget som e-mail via Chrono24, inden for 5 arbejdsdage.

Den fair forretningsafvikling står altid i forgrunden. Hvis der skulle opstå uoverensstemmelser, vil forhandleren sammen med kunden lede efter en løsning, som er tilfredsstillende for begge parter. Bruddet på en eller flere af disse betingelser kan føre til midlertidigt eller permanent tab af Trusted Seller stemplet eller - ved alvorlige brud - til tab af Chrono24-medlemskabet.
Urhandlere har mulighed for, at anbefale andre forhandlere til brugere på Chrono24. Her kan de maksimalt komme med 10 anbefalinger. Det er dog kun Trusted Seller, som kan anbefale andre forhandlere og selv modtage anbefalinger.
Et garantiløfte er en ekstra, frivillig tjenesteydelse fra forhandlerens eller producentens side, som garanterer en ubetinget erstatningsydelse. Garanti-tilsagnet har som regel at gøre med funktionsdygtigheden af bestemte dele eller hele uret i løbet af et inden da defineret tidsrum.

Nogle onlineforhandlere giver også delvise garantier på bestemte ydelser. Sørg inden da for oplysninger om, hvilke garantier forhandleren dækker, og hvor lange disse garantier er gyldige. Sørg efter købet for, at garantibeviset har en dato og er stemplet/underskrevet, samt at kvitteringen stemmer overens med garantibeviset. Ellers kan det ske, at garantibeviset ikke bliver accepteret.
For forhandlere på Chrono24 gælder den uindskrænkede regel, at de ikke må tilbyde kopier og forfalskninger. Hver eneste forhandler er forpligtet til omhyggeligt at kontrollere urets ægthed inden salget, samt til at angive afvigelser ift. den oprindelige leveringstilstand i beskrivelsen. Du finder flere detaljer i vores Ægtheds-garantibetingelser.
På Chrono24 gælder reglen om, at forhandlere ikke må tilbyde forfalskede ure, uden nogen begrænsninger. Vi kontrollerer de erhvervsmæssige forhandlere, og i de fleste tilfælde har de i mange år tilbudt deres luksusure på Chrono24. Trusted Seller stemplet er en ekstra indikation på en forhandlers seriøsitet. Hvis det dokumenteres, at en forhandler tilbyder en kopi, starter vi med at spærre forhandleren.

For at være på den sikre side, bør du allerede undersøge dit drømmeurs virkelige markedsværdi, inden du køber det. Ure af mærkerne Rolex, Breitling og andre luksusmærker tilbydes normalt ikke for nogle få hundrede euro. Generelt gælder følgende: Hvis et tilbud lyder for godt til at være sandt, eller hvis du bliver i tvivl om urets autenticitet, så bør du hellere lade være med at købe. Meld i stedet din mistanke til os vha. linket »Meld annonce« direkte i annoncen.

Bemærk venligst, at autentiske mærkeure nogle gange under en reparation får indbygget reservedele, der ikke svarer 1:1 til de originale dele, som oprindeligt var en del af denne model. Specielt ved vintageure er der nogle gange mangel på reservedele. I så fald er forhandleren forpligtet til at gøre opmærksom på udskiftningen af delene.
Du kan melde en mistænkelig vare direkte i annoncen. Linket Meld annonce finder du i hver annonce. Beskriv venligst de mistænkelige forhold præcist. Herefter tjekker vi din meddelelse og træffer de pågældende foranstaltninger, hvis der er behov for det.
Et garantiløfte er en ekstra, frivillig tjenesteydelse fra forhandlerens eller producentens side, som garanterer en ubetinget erstatningsydelse. Garanti-tilsagnet har som regel at gøre med funktionsdygtigheden af bestemte dele eller hele uret i løbet af et inden da defineret tidsrum.

Nogle onlineforhandlere giver også delvise garantier på bestemte ydelser. Sørg inden da for oplysninger om, hvilke garantier forhandleren dækker, og hvor lange disse garantier er gyldige. Sørg efter købet for, at garantibeviset har en dato og er stemplet/underskrevet, samt at kvitteringen stemmer overens med garantibeviset. Ellers kan det ske, at garantibeviset ikke bliver accepteret.

Med Chrono24´s køberbeskyttelse er du også i centrum efter din bestilling via Chrono24: I det sjældne tilfælde, at der er noget, der ikke går som planlagt, så kan du stole på vores support. Vi hjælper dig med at finde en tilfredsstillende løsning sammen med forhandleren. Kontakt os til det formål ganske enkelt senest 14 dage efter modtagelsen af leveringen (support@chrono24.com).

Du finder flere detaljer om køberbeskyttelse her: Chrono24´s køberbeskyttelse
Hvis du benytter dig af betaling via vores escrow-service og ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, så kontakt vores kundeservice senest 14 dage efter modtagelsen af uret ved at ringe på +49 721 96693-920 eller skrive en e-mail til vores kundeservice til . Vi dokumenterer og bekræfter den rettidige modtagelse af din fortrydelse, tager os af alle yderligere skridt og sender dig løbende information.

Hvis du har betalt købsprisen direkte til forhandleren eller den private sælger, så kontakt denne med henblik på returnering af varen.

Bemærk venligst, at der ved køb fra en privat sælger ikke er nogen lovmæssig fortrydelses- eller returret.
Et garantiløfte er en ekstra, frivillig tjenesteydelse fra forhandlerens eller producentens side, som garanterer en ubetinget erstatningsydelse. Garanti-tilsagnet har som regel at gøre med funktionsdygtigheden af bestemte dele eller hele uret i løbet af et inden da defineret tidsrum.

Nogle onlineforhandlere giver også delvise garantier på bestemte ydelser. Sørg inden da for oplysninger om, hvilke garantier forhandleren dækker, og hvor lange disse garantier er gyldige. Sørg efter købet for, at garantibeviset har en dato og er stemplet/underskrevet, samt at kvitteringen stemmer overens med garantibeviset. Ellers kan det ske, at garantibeviset ikke bliver accepteret.
Chrono24´s køberbeskyttelse inkluderer forskellige sikkerhedsydelser, der sikrer dig en omfattende beskyttelse, lige fra bestillingen af dit ur og til den eventuelle returnering:

  • Betaling via escrow-service
  • Ægthedsgaranti
  • 14 dages lovmæssig fortrydelsesret
  • Strenge retningslinjer for forhandlere
  • Forsikret forsendelse
  • Quality & Security Team


Du kan læse mere om Chrono24´s køberbeskyttelse på https://www.chrono24.de/about-us.htm.
Hvis du benytter dig af betaling via vores escrow-service og ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, så kontakt vores kundeservice senest 14 dage efter modtagelsen af uret ved at ringe på +49 721 96693-920 eller skrive en e-mail til vores kundeservice til . Vi dokumenterer og bekræfter den rettidige modtagelse af din fortrydelse, tager os af alle yderligere skridt og sender dig løbende information.

Hvis du har betalt købsprisen direkte til forhandleren eller den private sælger, så kontakt denne med henblik på returnering af varen.

Bemærk venligst, at der ved køb fra en privat sælger ikke er nogen lovmæssig fortrydelses- eller returret.
Som udgangspunkt er Chrono24´s køberbeskyttelse gratis for dig. Det er kun ved betaling via escrow-service med et American Express-kort (Amex), at der opkræves et ekstra gebyr, da denne betalingsform medfører store udgifter for os. Størrelsen på det individuelle gebyr bliver rettidigt vist for dig i købsprocessen ved udvalget af de tilgængelige betalingsformer.
Ved et køb med køberbeskyttelse gælder de lovmæssigt fastlagte garantibestemmelser. En udvidelse af garantikravene finder ikke sted.
Annoncer, hvor et køb er muligt med køberbeskyttelse, kan du kende ved det grønne køberbeskyttelses-symbol på den pågældende annonceside.
Hvis du ønsker at købe hos en privat sælger, så er escrow-servicen på Chrono24 den sikreste måde, at betale for dit ur på. Her indbetaler du pengene på en escrow-konto, hvor de opbevares sikkert, indtil du holder uret i dine hænder. Chrono24´s kundeservice hjælper dig, hvis der er noget, der på et tidspunkt ikke går som aftalt.

Hvis den private sælger ikke tilbyder escrow-servicen på Chrono24, så råder vi dig til et personligt møde på et sikkert sted. Her er den sikreste måde den direkte afvikling i butikslokalerne hos en etableret urhandler, der med det samme kan kontrollere dit ur. Mulige alternativer er betalingen via PayPal eller brugen af en ekstern escrow-service.
Gebyrerne og momsen opkræves af de ansvarlige toldmyndigheder, og skal betales, så snart varen har nået destinationslandet. I de fleste tilfælde betaler du ved leveringen de gebyrer og den moms, der skal betales, direkte til forsendelsesfirmaet.
Prisen vises i annoncen på den måde, som sælgeren har angivet den. Der kan derfor være ekstraudgifter som toldgebyrer, skatter, forsendelses- og forsikringsudgifter, der skal betales.

Kontakt venligst sælgeren af uret for den præcise pris og de inkluderede udgifter. Denne kan ligeledes fortælle dig, om formaliteterne ved tolden bliver ordnet af forsendelsesfirmaet. Kontakt venligst dine lokale, ansvarlige toldmyndigheder for at høre om de regler, der er gyldige i dit land.

Inden for EU er køb af ure toldfrit. Ved import fra et tredjeland og til EU, for eksempel fra USA, lægges der et lavt toldgebyr og importmoms oveni prisen. Kontakt venligst de ansvarlige toldmyndigheder for nærmere oplysninger.
Hvis du importerer en vare til dit land, kan der være toldgebyrer og importmoms, der skal betales. Disse opkræves af de ansvarlige toldmyndigheder, og skal betales, så snart varen har nået destinationslandet. Kontakt venligst dine ansvarlige toldmyndigheder for nærmere oplysninger.
Alle spørgsmål om egenskaber, tilgængelighed, tilstand eller leveringsomfang svarer sælgeren gerne på. For at stille et spørgsmål til sælgeren, så klik på annoncesiden på knappen "Kontakt sælgeren".
På Chrono24 finder du nemt dit drømmeur vha. søgelinjen. Siden med søgeresultater har derudover mange forskellige filtermuligheder.

Søgelinje
Søgelinjen er den nemmeste måde til at finde et ur, for du får allerede automatiske forslag til din søgning under indtastningen.

Side med søgeresultater
Siden med søgeresultater har forskellige filtermuligheder: Filtrér for eksempel efter mærke, model, referencenummer eller tilgængelighed. Søgeresultaterne kan du desuden sortere efter pris, oprettelsesdato, relevans og popularitet.

Klik på Gem denne søgning for at oprette en søgning og få besked om nye annoncer via e-mail. Dine valgte filtre gemmes i den forbindelse automatisk.
Alle forhandlere på Chrono24 bliver i forbindelse med registreringen tjekket omfattende med henblik på identitet og seriøsitet. Det omfatter bl.a. erhvervstilladelsen samt referencer fra andre forhandlere. Kundefeedback indgår ligeledes i bedømmelsen.
Hvis en sælger ikke svarer inden for kort tid, kan der være forskellige årsager til det. Chrono24 er en international online platform med sælgere fra mange forskellige lande. På nationale helligdage og i ferietiden holder mange forhandlere lukket. I tilfælde af øget efterspørgsel, kan det også forekomme, at forespørgsler besvares med lidt forsinkelse. Sørg venligst for, at kontakte sælgerne på et af de sprog, der står ved siden af kontaktformularen, og giv dem tid til at svare på dine meddelelser.
Du finder beskrivelser af de vigtigste fagudtryk i vores ur-leksikon.

Det er bedst at benytte søgefunktionen til at finde ure på Chrono24. Efter du har foretaget en søgning, står en lang række filtre, som f.eks. "model", "år" eller "pris", til rådighed med henblik på at indsnævre dine søgeresultater yderligere.

Du kan også gemme en søgning, så giver vi dig besked, så snart der er nye søgeresultater ift. din søgning.
I din myChrono24-del finder du under Gemte søgninger en oversigt over dine gemte søgninger. Her kan du se aktuelle søgeresultater i forhold til dine enkelte søgninger, slette søgningerne og aktivere eller deaktivere meddelelser om søgningerne. Ved at klikke på Redigér kan du omdøbe enkelte søgninger.
Under menupunktet Huskeseddel finder du i din myChrono24-del alle dine gemte annoncer, så du hurtigt kan få adgang til dem. Ved at klikke øverst til højre i annoncen på hjertesymbolet, sætter du den på din personlige huskeseddel. Ved endnu engang at klikke på hjertesymbolet, bliver annoncen fjernet igen fra din huskeseddel. Hvis en af annoncerne i mellemtiden ikke længere er tilgængelig, kan du ikke længere hente den frem.
Hvis du ønsker at købe hos en privat sælger, så er escrow-servicen på Chrono24 den sikreste måde, at betale for dit ur på. Her indbetaler du pengene på en escrow-konto, hvor de opbevares sikkert, indtil du holder uret i dine hænder. Chrono24´s kundeservice hjælper dig, hvis der er noget, der på et tidspunkt ikke går som aftalt.

Hvis den private sælger ikke tilbyder escrow-servicen på Chrono24, så råder vi dig til et personligt møde på et sikkert sted. Her er den sikreste måde den direkte afvikling i butikslokalerne hos en etableret urhandler, der med det samme kan kontrollere dit ur. Mulige alternativer er betalingen via PayPal eller brugen af en ekstern escrow-service.
Hvis du benytter dig af betaling via vores escrow-service og ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, så kontakt vores kundeservice senest 14 dage efter modtagelsen af uret ved at ringe på +49 721 96693-920 eller skrive en e-mail til vores kundeservice til . Vi dokumenterer og bekræfter den rettidige modtagelse af din fortrydelse, tager os af alle yderligere skridt og sender dig løbende information.

Hvis du har betalt købsprisen direkte til forhandleren eller den private sælger, så kontakt denne med henblik på returnering af varen.

Bemærk venligst, at der ved køb fra en privat sælger ikke er nogen lovmæssig fortrydelses- eller returret.
I tilfælde af en fortrydelse, betaler du de direkte udgifter for returforsendelsen. Vær venligst opmærksom på, at forsendelsesomkostningerne - pga. forsikringsbeskyttelsen - kan være op til 250 EUR.

Hvis du ønsker at angive en alternativ leveringsadresse, så send os venligst hele den nye adresse vha. den nederste knap „Kontakt Chrono24“. Vi tager os af alt det videre.

Bemærk venligst, at du ved betaling med kreditkort modtager en tilbagemelding fra systemet inden for få minutter. Hvis du ikke modtager nogen bekræftelse af betalingen, eller hvis du modtager en fejlmeddelelse, kan der være følgende årsager til det:

1. Kontrollér venligst, om dit kreditkort er registreret til den såkaldte 3D Secure-proces (VerifiedByVisa/ Mastercard Secure Code). Vi anbefaler dig i den forbindelse at kontakte din bank.

2. Nogle kreditkort har en grænse for udbetalinger, som du dog til enhver tid kan forhøje hos din kreditkortudbyder.

Mange tak for din betaling. I din myChrono24-del kan du under "Køb" bekræfte betalingen vha. knappen "Ja, jeg har betalt".

Vi giver dig naturligvis besked, så snart betalingen er modtaget. Se venligst bort fra yderligere meddelelser, der opfordrer dig til at gennemføre betalingen. Disse meddelelser oprettes automatisk og ophører, så snart betalingen er modtaget.

Bemærk venligst: Ved en overførsel tager det 2-3 hverdage inden betalingen modtages.

Tilgængelighed og leveringstid står på annoncesiden. Bemærk venligst, at disse tidsrum gælder fra modtagelsen af betalingen. Alle spørgsmål om forsendelsen svarer sælgeren gerne på. For at stille et spørgsmål til sælgeren, så klik på annoncesiden på knappen "Kontakt sælgeren".
Varen er som regel tilgængelig med det samme eller efter kort tid. Du finder nærmere angivelser på den pågældende annonceside.
Generelt vælger forhandleren det forsendelsesfirma, som sender varen. I den pågældende forsendelsesbekræftelse ser du det benyttede forsendelsesfirma.
Vi informerer dig, så snart varen er sendt afsted, og sender dig tracking-ID´et - hvis det findes - via e-mail.
Hvis du ikke har lavet en anden aftale med forhandleren, sendes hvert ur, der er købt med Chrono24´s køberbeskyttelse, forsikret op til urets fulde værdi – også fra udlandet. Når du køber fra en privatperson, bør du aftale detaljerne for forsendelsen direkte med sælgeren.
Ved forsendelse forsikres varen op til den fulde værdi.
Hvis du benytter dig af betaling via vores escrow-service og ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, så kontakt vores kundeservice senest 14 dage efter modtagelsen af uret ved at ringe på +49 721 96693-920 eller skrive en e-mail til vores kundeservice til . Vi dokumenterer og bekræfter den rettidige modtagelse af din fortrydelse, tager os af alle yderligere skridt og sender dig løbende information.

Hvis du har betalt købsprisen direkte til forhandleren eller den private sælger, så kontakt denne med henblik på returnering af varen.

Bemærk venligst, at der ved køb fra en privat sælger ikke er nogen lovmæssig fortrydelses- eller returret.
Hvis du benytter dig af betaling via vores escrow-service og ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, så kontakt vores kundeservice senest 14 dage efter modtagelsen af uret ved at ringe på +49 721 96693-920 eller skrive en e-mail til vores kundeservice til . Vi dokumenterer og bekræfter den rettidige modtagelse af din fortrydelse, tager os af alle yderligere skridt og sender dig løbende information.

Hvis du har betalt købsprisen direkte til forhandleren eller den private sælger, så kontakt denne med henblik på returnering af varen.

Bemærk venligst, at der ved køb fra en privat sælger ikke er nogen lovmæssig fortrydelses- eller returret.

Mange tak for din betaling. I din myChrono24-del kan du under "Køb" bekræfte betalingen vha. knappen "Ja, jeg har betalt".

Vi giver dig naturligvis besked, så snart betalingen er modtaget. Se venligst bort fra yderligere meddelelser, der opfordrer dig til at gennemføre betalingen. Disse meddelelser oprettes automatisk og ophører, så snart betalingen er modtaget.

Bemærk venligst: Ved en overførsel tager det 2-3 hverdage inden betalingen modtages.

Tilgængelighed og leveringstid står på annoncesiden. Bemærk venligst, at disse tidsrum gælder fra modtagelsen af betalingen. Alle spørgsmål om forsendelsen svarer sælgeren gerne på. For at stille et spørgsmål til sælgeren, så klik på annoncesiden på knappen "Kontakt sælgeren".

Hvis du ønsker at angive en alternativ leveringsadresse, så send os venligst hele den nye adresse vha. den nederste knap „Kontakt Chrono24“. Vi tager os af alt det videre.

Mange tak for din betaling. I din myChrono24-del kan du under "Køb" bekræfte betalingen vha. knappen "Ja, jeg har betalt".

Vi giver dig naturligvis besked, så snart betalingen er modtaget. Se venligst bort fra yderligere meddelelser, der opfordrer dig til at gennemføre betalingen. Disse meddelelser oprettes automatisk og ophører, så snart betalingen er modtaget.

Bemærk venligst: Ved en overførsel tager det 2-3 hverdage inden betalingen modtages.

Vi opfordrer vores sælgere til at svare på forespørgsler inden for 5 hverdage. Mange sælgere modtager dagligt en lang række forespørgsler, hvilket i enkelte tilfælde kan medføre forsinkelser. Du kan derudover forsøge at kontakte sælgeren over telefonen. I de fleste tilfælde finder du telefonnummeret på annoncesiden under "Sælger".
Hvis du har spørgsmål om varen, kan du tage kontakt til forhandleren vha. de kontaktoplysninger, som han/hun har angivet. Spørgsmål om dit køb med køberbeskyttelse besvarer vores kundeservice gerne over telefonen (+49 721 96693-920) eller via e-mail ().
Hvis du benytter dig af betaling via vores escrow-service og ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, så kontakt vores kundeservice senest 14 dage efter modtagelsen af uret ved at ringe på +49 721 96693-920 eller skrive en e-mail til vores kundeservice til . Vi dokumenterer og bekræfter den rettidige modtagelse af din fortrydelse, tager os af alle yderligere skridt og sender dig løbende information.

Hvis du har betalt købsprisen direkte til forhandleren eller den private sælger, så kontakt denne med henblik på returnering af varen.

Bemærk venligst, at der ved køb fra en privat sælger ikke er nogen lovmæssig fortrydelses- eller returret.

Ved betaling via escrow-servicen

Efter at køberen har overført købsprisen til escrow-kontoen, opbevares pengene sikkert, indtil køberen har modtaget den bestilte artikel og har bekræftet modtagelsen over for os. Vi frigiver betalingen senest 7 dage efter, at køberen har bekræftet leveringen. Betalingen kan også blive frigivet tidligere, hvis køberen giver sit samtykke til det. Hvis din køber betaler købsprisen direkte til dig, så kontakt venligst køberen direkte. Vi anbefaler dig altid at gennemføre salget mod forudbetaling.
Hvis du ikke finder din annonce på Chrono24, kan det have følgende årsager:
  1. Den manuelle kontrol har endnu ikke fundet sted.
  2. For at sørge for sikkerheden for alle Chrono24-brugere, kontrollerer vi nye annoncer manuelt. Denne kontrol finder sted på hverdage, men ikke i weekenden. Aktiveringen tager som regel mellem 1 og 3 hverdage.
  3. Sikkerhedsbillederne er ikke korrekte. I det tilfælde har du modtaget en e-mail, hvor du bedes om at opdatere sikkerhedsbillederne i din myChrono24-del.
  4. Din brugerkonto er endnu ikke aktiveret. Tjek venligst, om du har klikket på det link, der var i aktiveringsmailen og bekræftet din brugerkonto.
  5. I nogle lande er det nødvendigt at verificere den private sælgers identitet. Muligvis er din identitet endnu ikke blevet kontrolleret. Bemærk venligst, at verificeringen af dine identitetspapirer kan tage mellem 1 og 3 hverdage.

Du kan ganske nemt finde værdien af dit ur på Chrono24 – det er selvfølgelig gratis. Vælg ganske enkelt din model og tilstanden, så sammenligner vi dit ur med 500.000 annoncer fra hele verden. Efterfølgende modtager du en vejledende pris, hvormed du opnår den bedst mulige salgspris.
Til værdiansættelsen

Referencenummeret betegner dit urs model/modelvariant, og det kan bestå af flere tal og bogstaver. Hos nogle producenter finder du referencenummeret på urets bagside (må ikke forveksles med urets kassenummer), ved remmens begyndelse og i sjældne tilfælde også indgraveret på urskiven. Under alle omstændigheder bør referencenummeret kunne læses i papirerne til dit ur eller på regningen. Hvis du ikke finder referencenummeret, så søg på internettet efter producentens navn, der står på urskiven, og sammenlign billederne med dit ur. Denne korte research vil i de fleste tilfælde kunne hjælpe dig videre.
På Chrono24 kan private sælgere gratis sælge tilbehør.

For at oprette en annonce, så vælg menupunktet Sælg ur og herefter Sælg tilbehør.
Chrono24 samarbejder for tiden ikke med nogen forsendelsesfirmaer. Søg venligst inden da et lokalt forsendelsesfirma til værditransporter. Spørg direkte hos forsendelsesfirmaet om vilkårene for forsendelsen. Vær opmærksom på at sende uret forsikret op til dets fulde værdi og med et tracking-ID. Modtagelsen af pakken bør bekræftes af modtageren med en underskrift. Ved en international returforsendelse bør du tydeligt markere pakken som returforsendelse, så toldmyndighederne ikke opkræver importafgifter ift. pakken.

Du kan til enhver tid redigere din annonce i myChrono24-delen (for tiden kun på Chrono24´s webside). Vælg til det formål menupunktet "Annoncer", og klik herefter nedenunder annoncen på "Ændr annonce".

Hvis du ønsker at redigere prisen, producenten eller modellen, så kontakt os venligst via nedenstående kontaktformular.
Køberen betaler som regel via escrow-servicen på Chrono24. Det vil sige, at køberen efter sin bestilling indbetaler købsprisen på en sikker escrow-konto. Du sender efterfølgende uret til køberen og får købsprisen udbetalt, så snart uret er sikkert ankommet hos køberen.

I enkelte tilfælde kan det ske, at en køber eller sælger ikke kan benytte escrow-servicen i sit land. I sådanne tilfælde betaler køberen direkte til dig. Du kan til det formål selv vælge en betalingsform, f.eks. bankoverførsel eller PayPal. Chrono24 sender efterfølgende dine betalingsoplysninger til køberen.

Du finder flere informationer om escrow-servicen her.

Du kan naturligvis også personligt overdrage varen til køberen. Vi anbefaler dig i den forbindelse at vælge et beskyttet eller overvåget sted, f.eks. en guldsmed. Du kan også i dette tilfælde vælge escrow-servicen som sikker betalingsform. Læs venligst også vores sikkerhedsanvisninger.

Hvis du ikke sælger dit ur i løbet af 6 måneder, så erstatter vi dig annoncegebyret. Forudsætningerne for det er, at dit ur har været online i 6 måneder på Chrono24, ikke er blevet solgt og stadig er i din besiddelse. Efter udløbet af de 6 måneder, sender du os som dokumentation 2 billeder af dit ur, hvor de klokkeslet, som vi har valgt, kan ses. Kontakt os venligst i det tilfælde via nedenstående kontaktformular.

Bemærk venligst, at en tilbagebetaling iht. vores generelle forretningsbetingelser for private sælgere ikke er mulig, hvis du allerede har solgt uret på en anden måde.
Vi ønsker altid at tilbyde den højst mulige kvalitet for de besøgende på vores ur-markedsplads. For at holde annoncerne på Chrono24 opdaterede, tjekker vi hver 3. måned via e-mail, om de annoncerede varer stadig er tilgængelige. Hvis du ikke bekræfter din annonce, så slettes den automatisk efter en uge.

For at holde annoncerne på Chrono24 opdaterede, tjekker vi regelmæssigt via e-mail, om de annoncerede artikler stadig er tilgængelige. Hvis du ikke bekræfter din annonce, så slettes den automatisk efter en uge. Vi genaktiverer gerne din annonce. Skriv venligst til det formål til os via nedenstående kontaktformular.

Du kan også nemt administrere dine annoncer i myChrono24-delen. Her finder du en oversigt over alle vigtige informationer.
Til at starte med er din annonce online på Chrono24 i 3 måneder. I dette tidsrum må du ikke tilbyde eller sælge varen et andet sted. Hvis du ikke får solgt din vare i dette tidsrum, kan du forlænge din annonce med yderligere 3 måneder eller få den slettet. I forhold til forlængelsen, har vi muligvis brug for dokumentation for, at du fortsat besidder varen.
Hvis du ikke sælger dit ur i løbet af 6 måneder, så erstatter vi dig dit annoncegebyr. Forudsætningerne for det er, at dit ur har været online i 6 måneder på Chrono24, ikke er blevet solgt og stadig er i din besiddelse. Hertil skal du inden for 4 uger efter udløbet af de 6 måneder dokumentere, at du stadig er i besiddelse af uret.
Hvis du ikke finder din annonce på Chrono24, kan det have følgende årsager:
  1. Vi har endnu ikke tjekket din annonce. For at sørge for sikkerheden for alle Chrono24-brugere, så tjekker vi nye annoncer manuelt - det tager som regel 1 til 2 hverdage.
  2. Sikkerhedsbillederne er ikke korrekte. Opdater dem venligst i din myChrono24 del.
  3. Når du har betalt via overførsel, gennemføres aktiveringen først efter vi har modtaget pengene på vores konto. Ved internationale overførsler kan det tage flere dage.
  4. Din brugerkonto er endnu ikke aktiveret. Tjek venligst, om du har klikket på det link, der var i aktiveringsmailen og bekræftet din brugerkonto.
Til at starte med er din annonce online på Chrono24 i 3 måneder. I dette tidsrum må du ikke tilbyde eller sælge varen et andet sted. Hvis du ikke får solgt din vare i dette tidsrum, kan du forlænge din annonce med yderligere 3 måneder eller få den slettet. I forhold til forlængelsen, har vi muligvis brug for dokumentation for, at du fortsat besidder varen.
Til at starte med er din annonce online i 3 måneder. Tilbyd i dette tidsrum kun din vare på Chrono24, for ikke at skuffe interesserede købere. Ved tungtvejende grunde kan du slette din annonce i din myChrono24-del.

Takket være annonce-assistenten, er det meget nemt at oprette en annonce på Chrono24. Her har du kun brug for dit urs referencenummer. Du kan også vælge din model manuelt. Klik til det formål på "Videre uden referencenummer". Du finder flere informationer her: Sælg succesfuldt på Chrono24

Som privat sælger kan du offentliggøre op til 10 annoncer samtidig. Det kommercielle salg af varer ikke tilladt for private sælgere. Vi forbeholder os derfor ret til ikke at offentliggøre annoncer fra private sælgere, hvis annoncerne virker kommercielle.

Tilmeld dig som forhandler, hvis du ønsker at sælge ure kommercielt på Chrono24. Du finder flere informationer her.
Der er ingen specielle vilkår for samlere. Annoncér her for hvert enkelt ur separat.
På Chrono24 kan private sælgere gratis sælge tilbehør.

For at oprette en annonce, så vælg menupunktet Sælg ur og herefter Sælg tilbehør.
Du sælger sikkert via escrow-servicen på Chrono24. Det vil sige, at du først sender uret afsted, efter din køber hat overført købsprisen til en escrow-konto. Så snart varen er sikkert ankommet hos køberen, bliver købsprisen udbetalt til dig.

I enkelte tilfælde kan det ske, at en køber eller sælger ikke kan benytte escrow-servicen i sit land. I sådanne tilfælde betaler køberen direkte til dig. Giv til det formål køberen besked om en betalingsform, som du vælger, f.eks. bankoverførsel eller PayPal.

Du finder flere informationer om salget med escrow-servicen her.
Hvis du ikke sælger dit ur i løbet af 6 måneder, så erstatter vi dig dit annoncegebyr. Forudsætningerne for det er, at dit ur har været online i 6 måneder på Chrono24, ikke er blevet solgt og stadig er i din besiddelse. Hertil skal du inden for 4 uger efter udløbet af de 6 måneder dokumentere, at du stadig er i besiddelse af uret.
Ved et salg direkte til os, profiterer du af en hurtig og behagelig afvikling. Beregningen af vores priser er fair og svarer til markedsprisen, da vi kan sammenligne med en lang række annoncer.
Chrono24 Direct GmbH tager sig af hele købsprocessen. Efter modtagelsen tjekker og bedømmer deres eksperter dit ur. Chrono24 Direct er en velrenommeret urhandler, som sælger og køber luksusure fra populære mærker. Ved spørgsmål og problemer hjælper Chrono24´s kundeservice dig altid gerne videre.
Du modtager et konkret tilbud inden for 1-3 hverdage. Ubetalingen til dig følger som regel 1-3 hverdage, efter vi har modtaget dit ur.
Udgangspunktet for bedømmelsen er leveringsomfanget, urets tilstand og billederne af uret. På baggrund af en lang række annoncer og globale salg via vores markedsplads, kan vi tilbyde dig en fair markedspris.
Vi køber mange modeller fra en lang række producenter. Der er også ure fra de mest populære mærker. Hvis du ønsker at tjekke, om din model også er iblandt, kan du se efter her. I det næste skridt sendes du videre til vores formular. Her kan du tilføje flere detaljer om dit ur og uploade billeder, inden du sender din tilbudsforespørgsel afsted.
Hvis det ender med en returforsendelse, sender vi dit ur forsikret tilbage til dig. Det betaler du ikke for.
Efter modtagelsen af uret, bekræfter vi købsprisen over for dig, og overfører det pågældende beløb. Bemærk venligst, at det kan tage op til 3 hverdage før pengene er overført til din konto.
Udbetalingen sker i euro. Det er din bank, der fastlægger vekselkursen. Eventuelt vil der være vekselgebyrer, der afhænger af din bank.
At få et tilbud er 100 % gratis og uforpligtende for dig.
På din UPS-pakkelabel finder du et gyldig tracking-ID, hvormed du til enhver tid kan se den aktuelle leveringsstatus. Hvis du har individuelle opfølgende spørgsmål, er du også meget velkommen til at kontakte os via e-mail til .
Nej, vi betaler alle udgifter til forsendelsen.
Til forsendelsen af dit ur får du en forudfyldt pakkelabel fra UPS, som du printer ud og klæber fast på pakken. Herefter kan du nemt få afhentet din forsendelse hos dig på det tidspunkt, du ønsker, eller selv aflevere den hos et UPS kundecenter i nærheden af, hvor du bor. Afhentningen finder sted i løbet af et angivet tidsrum på mindst 5 timer mellem klokken 10 og 16.
Hvis pakkens vægt overskrider den vægt, der står på pakkelabelen, betaler vi selvfølgelig de ekstra udgifter.
Pak venligst uret på en transportsikker måde, inden du sender det: Det er nemmest, hvis du placerer uret og papirerne i de dertil beregnede rum i boksen, og kommer dem i en passende pakke. Her finder du en udførlig vejledning om forsendelsen.

Bemærk venligst, at afleveringen til et UPS Access Point ikke kan forsikres, og vi hæfter derfor ikke for det.
Hvis du vælger en personlig afhentning gennem UPS eller afleverer din forsendelse hos et UPS kundecenter, så er en forsikring af varens fulde værdi (= vores opkøbspris) inkluderet gennem UPS Capital. Denne service er gratis for dig. I tilfælde af en returforsendelse skal du heller ikke betale noget.

Bemærk venligst, at afleveringen hos et UPS Access Point ikke kan forsikres, og vi hæfter derfor ikke i sådan et tilfælde.
Hvis den originale boks og de originale papirer er med, fører det til en højere salgspris. Du kan dog også sælge dit ur uden tilbehør.
Til forsendelsen af dit ur får du en forudfyldt pakkelabel fra UPS, som du printer ud og klæber fast på pakken. Her kan du finde et afleveringssted i nærheden af hvor du bor. Hvis du ønsker det, arrangerer vi også gerne en afhentning på den adresse du vælger, og som vores forsendelsesfirma tager sig af på det tidspunkt du ønsker. Kontakt os i den forbindelse via . Efter modtagelsen af uret, sker udbetalingen inden for 1-3 hverdage.
For at finde den nøjagtige værdi af dit ur, har vi brug for billeder af dit ur. Jo flere billeder vi har, jo mere præcist kan vi bedømme værdien.
Vores tilbud er gyldigt i 7 dage.
Hvis du ønsker at sælge et ur til os, som du allerede har oprettet en privat annonce for på vores markedsplads, så beder vi dig om, at slette annoncen i din myChrono24-konto. Vælg her menupunktet »Sælg« og klik herefter på »Slet« i den pågældende annonce.
Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os via e-mail til .
Enten kan du selv oprette annoncer for dine ure, eller også kan du få importeret dataene fra din hjemmeside. Med Markedsplads-Manageren opretter du selv dine annoncer – til det formål står en lang række nyttige funktioner til rådighed for dig. Uafhængigt af den pågældende bookede pakke, kan du desuden offentliggøre 16 billeder i din annonce. Dataimporten fra dit websted er mulig fra og med 50 annoncer. Her importeres dataene fuldstændig automatisk fra dit websted, og de opdateres dagligt.
Ved en dataimport overtages annoncerne 1:1 fra din forhandler-hjemmeside. Ændringer på din hjemmeside vises således automatisk på Chrono24 efter den næste import.

Ved den manuelle indtastning, redigerer eller sletter du selv dine annoncer i forhandlerdelen. Vælg her muligheden Ændring/sletning af annoncer under Mine annoncer. Indtast de pågældende ændringer i formularen og gem herefter annoncen.
Sådan registrerer du dig med få trin som kommerciel forhandler på Chrono24:
  1. Indtast dine personoplysninger
  2. Gem dine betalingsoplysninger (kreditkort eller i Europa også SEPA direkte debitering)
  3. Send verificeringsdokumenterne
Nu kan du allerede uploade de første annoncer. Men inden dine annoncer offentliggøres, skal din forhandlerkonto aktiveres af Chrono24. Vær venligst opmærksom på, at aktiveringen først sker, efter vi har tjekket dine angivelser og dokumenter. Til det formål har vi brug for kopier af følgende dokumenter via upload, e-mail, fax eller brev:
  • Udskrift af handelsregistret eller virksomhedsregistrering
  • Dokumentation for adresse i form af en telefonregning, elafregning eller lign.
Udnyt den gratis 30-dages testfase til rigtigt af teste Chrono24 og tilmeld dig nu:

Vi glæder os over din interesse!

Har du spørgsmål om Chrono24 som arbejdsgiver eller interesserer dig for et job i vores virksomhed?
Så kig forbi på vores jobside. Her finder du vores kontaktoplysninger og vores aktuelle jobannoncer: https://about.chrono24.com/jobs/

Vi håber på din forståelse for, at forespørgsler vha. dette valgte punkt er svære for os at kategorisere. Derfor kan det medføre en længere reaktionstid.

For at vi kan hjælpe dig hurtigt, så kontrollér venligst, om din meddelelse passer bedre til en anden valgmulighed.

Kontakt Chrono24

Obligatorisk felt

For at kunne give dig den bedst mulige service ved henvendelse, behandler vi dine kontaktoplysninger. Du finder flere oplysninger om dette i vores retningslinjer for databeskyttelse.

Få mere at vide

Find svar på de oftest stillede spørgsmål om Chrono24.

Se FAQs

Lær os at kende

Se bag kulisserne og få mere at vide om Chrono24.

Læs mere