Har du spørgsmål?
Vi er glade for at hjælpe dig videre.

Hvordan bestiller jeg et ur?

Klik på tilbudssiden på den grønne knap "Køb" for at bestille et ur. Hvis det endnu ikke er sket, så bliver du opfordret til at logge dig ind eller oprette en brugerkonto. Herefter indtaster du din leveringsadresse. Under "Oversigt over omkostninger" ser du den samlede pris for din bestilling inkl. forsendelsesomkostninger. Bemærk venligst, at der evt. kan komme importafgifter oven i denne samlede pris.

Bemærk: Sørg venligst inden din internationale bestilling for at få information om de importregler, som gælder i dit land, hos den ansvarlige toldmyndighed.

Du har følgende muligheder for at betale for dit nye ur:

  • Betaling via den gratis Trusted Checkout

    Du indbetaler dine penge på en escrow-konto, hvor de opbevares sikkert, indtil du holder uret i dine hænder. Du kan her enten foretage betalingen med kreditkort (VISA eller MasterCard) eller via overførsel. Chrono24´s team hjælper dig til enhver tid og sørger for et uproblematisk køb.

    Efter at du har indtastet din leveringsadresse, så læs og godkend de Generelle salgsvilkår. Klik herefter på "Bestil betalingspligtigt" for at gennemføre bestillingen.

    Få mere at vide om Trusted Checkout: https://www.chrono24.com/info/checkout.htm

  • Betaling af købsprisen direkte til sælgeren

    I den forbindelse ser du bort fra Chrono24´s gratis escrow-service. Du overfører købsprisen direkte til forhandleren. Betalingen med kreditkort er ikke mulig.

    Efter at du har indtastet din leveringsadresse, så læs og godkend de Generelle salgsvilkår. Klik herefter på "Bestil betalingspligtigt" for at gennemføre bestillingen. Du modtager betalingsoplysningerne via e-mail, så snart sælgeren har behandlet din bestilling. Efter din betaling er modtaget, sender sælgeren artiklen afsted.

  • Bestilling hos en privat sælger

    Hvis du ønsker at købe hos en privat sælger, så er escrow-servicen på Chrono24 den sikreste måde, at betale for uret. Her indbetaler du dine penge på en escrow-konto, hvor de opbevares sikkert, indtil du holder uret i dine hænder.

    Du finder flere informationer her: Sælg ur privat

Du modtager betalingsoplysningerne via e-mail, så snart sælgeren har behandlet din bestilling. Efter din betaling er modtaget, sender sælgeren artiklen afsted.

Hvordan søger jeg efter et ur på Chrono24?
På Chrono24 finder du nemt dit drømmeur vha. søgelinjen. Siden med søgeresultater tilbyder derudover mange forskellige filtermuligheder.

Søgelinje
Søgelinjen tilbyder den nemmeste og hurtigste vej. Søgeordet suppleres og fuldføres automatisk under indtastningen.

Side med søgeresultater
Siden med søgeresultater tilbyder forskellige filtermuligheder. Filtrér for eksempel efter producent, model, reference eller tilgængelighed. Listen med søgeresultater kan derudover sorteres ift. relevans, pris eller oprettelsesdato.

For at blive informeret om nye tilbud via e-mail, kan du ved at klikke på Gem denne søgning oprette en automatisk søgning. Dit valgte filter gemmes i den forbindelse automatisk.
Hvordan filtrerer jeg søgeresultaterne efter bestemte tilbud?
Efter at du har søgt efter et produkt med søgelinjen, kan du indsnævre søgeresultatet yderligere vha. filtrene i listen med resultaterne. Filtrér for eksempel med producent, model, tilstand eller materiale. Gennem et klik på mere vises yderligere filtermuligheder. Du kan på samme tid vælge flere værdier for et filter. Fjern blot det pågældende flueben for at deaktivere et filter.

Du tilpasser sorteringen af resultaterne vha. rullemenuen i højre side af listens øverste kant. Vælg mellem pris, oprettelsesdato og relevans. Standard sorteringen kan du ændre under Indstillinger i din myChrono24-del.
Skal jeg registrere mig inden købet på Chrono24?
Ja. På den måde kan vi bedst muligt hjælpe dig ved spørgsmål og informere dig om den nyeste status for din bestilling.
Tilbuddet stammer fra udlandet. Hvad skal jeg ved køb være opmærksom på, og hvilke gebyrer opstår der?
Prisen vises i annoncen på den måde, som sælgeren har indtastet den. Der kan derfor opstå ekstra udgifter som toldgebyrer, skatter, forsendelses- og forsikringsomkostninger.

Tag venligst kontakt til udbyderen af uret for den præcise pris og de indeholdte udgifter. Denne kan ligeledes fortælle dig, om formaliteterne ved tolden bliver ordnet af speditøren. Tag venligst kontakt til dine lokale toldmyndigheder for de regler, der er gyldige i dit land.

Inden for EU er købet af ure toldfrit. Ved import fra et tredjeland og til EU, for eksempel fra USA, lægges der et lavt toldgebyr og importmoms oveni prisen. Tag venligst kontakt til dine toldmyndigheder for præcise informationer.
Hvordan kan jeg forhandle med forhandleren?

Mange sælgere accepterer prisforslag. Klik på tilbudssiden på knappen "Foreslå pris" for at foreslå sælgeren en pris. Indtast herefter dit prisforslag og din leveringsadresse. Læs og godkend de Generelle salgsvilkår og klik på "Send prisforslag". Sælgeren tjekker dit forslag og kontakter dig.

Hvis sælgeren grundlæggende ikke accepterer nogen prisforslag, så står denne funktion ikke til rådighed for dig.

Hvilke dele består salgsprisen for et ur af?
Salgsprisen for et ur er sammensat af forskellige dele. Først er tilbudsprisen for uret selv relevant. Derudover kan der være ekstraudgifter til emballage, forsikring, forsendelse eller moms og importmoms. Alt afhængig af, om du bestiller dit ur hos en forhandler i indlandet eller udlandet, kommer der forskellige ekstraudgifter til. Tag kontakt til forhandleren for præcise informationer.
Tilbuddet stammer fra udlandet. Hvad skal jeg ved køb være opmærksom på, og hvilke gebyrer opstår der?
Prisen vises i annoncen på den måde, som sælgeren har indtastet den. Der kan derfor opstå ekstra udgifter som toldgebyrer, skatter, forsendelses- og forsikringsomkostninger.

Tag venligst kontakt til udbyderen af uret for den præcise pris og de indeholdte udgifter. Denne kan ligeledes fortælle dig, om formaliteterne ved tolden bliver ordnet af speditøren. Tag venligst kontakt til dine lokale toldmyndigheder for de regler, der er gyldige i dit land.

Inden for EU er købet af ure toldfrit. Ved import fra et tredjeland og til EU, for eksempel fra USA, lægges der et lavt toldgebyr og importmoms oveni prisen. Tag venligst kontakt til dine toldmyndigheder for præcise informationer.
Hvordan kan jeg betale?

Betaling via den gratis Trusted Checkout

Du kan betale med Trusted Checkout via kreditkort (VISA eller MasterCard) eller overførsel. Efter din bestilling er gennemført, modtager du betalingsoplysningerne. Desværre er betalingen via PayPal for tiden ikke mulig.

Få mere at vide om Trusted Checkout: https://www.chrono24.com/info/checkout.htm

Betaling af købsprisen direkte til sælgeren

Hvis du ønsker at betale købsprisen direkte til forhandleren, så kan du gøre det via overførsel. Betalingen med kreditkort er ikke mulig.

Bestilling hos en privat sælger

Hvis du ønsker at købe hos en privat sælger, så er escrow-servicen på Chrono24 den sikreste måde, at betale for uret. Her indbetaler du dine penge på en escrow-konto, hvor de opbevares sikkert, indtil du holder uret i dine hænder. Du finder flere informationer her: Sælg ur privat

Bemærk: Sørg venligst inden din internationale bestilling for at få information om de importregler, som gælder i dit land, hos den ansvarlige toldmyndighed.

Sælgeren tilbyder kun overførsel via forudbetaling som betalingsmåde. Er det troværdigt?
Hvis sælgeren er en kommerciel forhandler:
Ja, mange kommercielle forhandlere kræver forudbetaling via overførsel. Vi lægger meget stor vægt på, at de forhandlere, der annoncerer på Chrono24, er troværdige. Alle forhandlere på Chrono24 bliver omfattende tjekket i forbindelse med registreringen ift. identitet og seriøsitet. Det omfatter bl.a. informationer som tilladelsen til at drive erhverv samt referencer fra andre forhandlere. Et alternativ er et personligt møde på et sikkert sted med henblik på kontant betaling og overdragelse af uret. Vær venligst opmærksom på, at Chrono24 ikke hæfter for købet.

Hvis sælgeren er Private Seller:
Ved køb fra en privat sælger, er betalingen via forudbetaling ikke nogen sikker betalingsform. Hvis den private sælger kræver forudbetaling og du under alle omstændigheder ønsker at købe uret, så tjek sælgerens og tilbuddets troværdighed - det er i din egen interesse. F.eks. kan du kræve referencer eller bede om at få tilsendt flere fotos af uret eller af personlige dokumenter. Mulige alternativer til forudbetalingen er et personligt møde på et sikkert sted med kontant betaling, eller brugen af en troværdig escrow-service. Hvis der er tvivl om sælgerens troværdighed, bør du hellere lade være med at købe.

Mange sælgere tilbyder afviklingen via Chrono24. Her indbetaler du dine penge på en escrow-konto, hvor de opbevares sikkert, indtil du holder uret i dine hænder. Chrono24´s team hjælper dig til enhver tid og sørger for et uproblematisk køb. Her finder du flere informationer om afviklingen via Chrono24:
Hvilke vilkår gælder for returneringen?

Ved en bestilling via Trusted Checkout har du altid 14 dages returret. Hvis du betaler købsprisen direkte til forhandleren, så søg venligst information inden da om dennes vilkår for returnering.

Ved et køb fra en privatperson bortfalder den lovmæssige returret. Du kan dog sende en reklamation til Chrono24 inden for 7 dage efter modtagelsen af uret.

Hvem betaler udgifterne for returforsendelsen?
Du betaler de umiddelbare udgifter for returforsendelsen. Vær venligst opmærksom på, at forsendelsesomkostningerne - pga. forsikringsbeskyttelsen - kan være op til 250 EUR. Hvis du har spørgsmål, hjælper Chrono24´s kundeservice over telefonen (+1 646-887-3560) eller via e-mail ().
Hvordan kan jeg annullere min bestilling?
Kontakt vores kundeservice over telefonen (+1 646-887-3560) eller via e-mail () inden for 14 dage efter modtagelsen af artiklen. Vi dokumenterer og bekræfter den rettidige modtagelse af din annullering, og vi sørger for at tage alle yderligere skridt.
Hvad er Trusted Checkout?

Trusted Checkout er den sikreste vej til dit ønskeur. Du indbetaler dine penge på en escrow-konto, hvor de opbevares sikkert, indtil du holder uret i dine hænder. Først herefter udbetales pengene til sælgeren. Chrono24´s team hjælper dig til enhver tid og sørger for et uproblematisk køb.

Få mere at vide om Trusted Checkout: https://www.chrono24.dk/about-us.htm

Hvad koster Trusted Checkout?
Trusted Checkout service er gratis.
Har jeg særlige garantikrav ved køb med Trusted Checkout?
Ved Trusted Checkout gælder de lovmæssigt fastlagte garantibestemmelser. En udvidelse af garantikravene finder ikke sted.
Hvornår er et køb muligt vha. Trusted Checkout?
Trusted Checkout tilbud genkender du i søgeresultaterne og på tilbudssiderne på det grønne Trusted Checkout symbol.
Hvad skal jeg være opmærksom på ved køb hos en privat sælger?
Hvis du ønsker at købe hos en privat sælger, så er escrow-servicen på Chrono24 den sikreste måde, at betale for uret. Her indbetaler du dine penge på en escrow-konto, hvor de opbevares sikkert, indtil du holder uret i dine hænder. Chrono24´s team hjælper dig, hvis der er noget, der på et tidspunkt ikke går som aftalt.

Hvis den private sælger ikke tilbyder escrow-servicen på Chrono24, så råder vi dig til et personligt møde på et sikkert sted. En personlig afvikling i butikslokalerne hos en etableret urhandler, der med det samme kan kontrollere dit ur, er her den sikreste måde. Mulige alternativer er betalingen via PayPal eller brugen af en ekstern escrow-service. Vær venligst opmærksom på, at det kun er private sælgere, der tilbyder escrow-servicen på Chrono24, som vi kan kontrollere. Kontroller tilbuddet og betingelserne omhyggeligt, inden du køber et ur hos en privat sælger.
Kontrollerer Chrono24 forhandlerne?
Alle forhandlere på Chrono24 bliver omfattende tjekket i forbindelse med registreringen ift. identitet og seriøsitet. Det omfatter bl.a. informationer som tilladelsen til at drive erhverv samt referencer fra andre forhandlere. Kundefeedback indgår ligeledes løbende i bedømmelsen.
Hvad fortæller Trusted Seller stemplet om en forhandler?
Alle forhandlere på Chrono24 bliver omfattende tjekket ved registreringen ift. identitet og seriøsitet. Trusted Seller kvalitetsmærket gives udelukkende til forhandlere, der ifølge Chrono24´s og brugernes erfaringer er kendetegnet ved særlig stor pålidelighed og troværdighed.

Trusted Seller er en erhvervsmæssig forhandler af ure, og forhandleren forpligter sig til overholdelse af bestemte betingelser.Disse indebærer bl.a., at

  • forhandlerens personlige angivelser samt angivelser om virksomheden, som er angivet på platformen og over for Chrono24, er sandfærdige
  • forhandleren udelukkende handler med originale varer, som stammer fra pålidelige kilder
  • forhandleren sandfærdigt beskriver tilstanden af sin vare, og på skrift og med foto gør opmærksom på evt. mangler
  • forhandleren besvarer forespørgsler fra kunder, som er modtaget som e-mail via Chrono24, inden for 5 arbejdsdage.

Den fair forretningsafvikling står i forgrunden. Hvis der skulle opstå uoverensstemmelser, vil forhandleren sammen med kunden lede efter en løsning, som er tilfredsstillende for begge parter. Bruddet på en eller flere af disse betingelser kan føre til midlertidigt eller permanent tab af Trusted Seller kvalitetsmærket eller - ved alvorlige brud - til tabet af Chrono24-medlemskabet.
Hvad er ægthedsgaranti?

For forhandlere på Chrono24 gælder den uindskrænkede regel, at de ikke må tilbyde kopier og forfalskninger. Hver eneste forhandler er forpligtet til omhyggeligt at kontrollere urets ægthed inden salget, samt til at angive afvigelser ift. den oprindelige leveringstilstand i beskrivelsen. Du finder flere detaljer i vores Ægtheds-garantibetingelser.

Hvad er køberbeskyttelse?

Med Chrono24´s køberbeskyttelse er du også i centrum efter din bestilling via Chrono24: I det sjældne tilfælde, at der er noget, der ikke går som planlagt, så kan du stole på vores support. Vi hjælper dig med at finde en tilfredsstillende løsning sammen med forhandleren. Kontakt os til det formål ganske enkelt senest 14 dage efter modtagelsen af leveringen (support@chrono24.com).

Du finder flere detaljer om køberbeskyttelse her: Chrono24´s køberbeskyttelse

Hvordan kan jeg annullere min bestilling?
Kontakt vores kundeservice over telefonen (+1 646-887-3560) eller via e-mail () inden for 14 dage efter modtagelsen af artiklen. Vi dokumenterer og bekræfter den rettidige modtagelse af din annullering, og vi sørger for at tage alle yderligere skridt.
Hvem kan jeg stille et spørgsmål om et bestemt ur?
Alle spørgsmål om egenskaber, tilgængelighed, tilstand eller leveringsomfang svarer sælgeren gerne på. For at stille et spørgsmål til sælgeren, så klik på tilbudssiden på knappen "Kontakt sælgeren".
Hvordan søger jeg efter et ur på Chrono24?
På Chrono24 finder du nemt dit drømmeur vha. søgelinjen. Siden med søgeresultater tilbyder derudover mange forskellige filtermuligheder.

Søgelinje
Søgelinjen tilbyder den nemmeste og hurtigste vej. Søgeordet suppleres og fuldføres automatisk under indtastningen.

Side med søgeresultater
Siden med søgeresultater tilbyder forskellige filtermuligheder. Filtrér for eksempel efter producent, model, reference eller tilgængelighed. Listen med søgeresultater kan derudover sorteres ift. relevans, pris eller oprettelsesdato.

For at blive informeret om nye tilbud via e-mail, kan du ved at klikke på Gem denne søgning oprette en automatisk søgning. Dit valgte filter gemmes i den forbindelse automatisk.
Hvordan finder jeg et bestemt ur?

Det er bedst at benytte søgefunktionen til at finde ure på Chrono24. Efter du har foretaget en søgning, står en lang række filtre, som f.eks. "model", "år" eller "pris", til rådighed med henblik på at indsnævre dine søgeresultater yderligere.

Du kan også gemme en søgning, så giver vi dig besked, så snart der er nye søgeresultater ift. din søgning.

Hvad skal jeg være opmærksom på ved køb hos en privat sælger?
Hvis du ønsker at købe hos en privat sælger, så er escrow-servicen på Chrono24 den sikreste måde, at betale for uret. Her indbetaler du dine penge på en escrow-konto, hvor de opbevares sikkert, indtil du holder uret i dine hænder. Chrono24´s team hjælper dig, hvis der er noget, der på et tidspunkt ikke går som aftalt.

Hvis den private sælger ikke tilbyder escrow-servicen på Chrono24, så råder vi dig til et personligt møde på et sikkert sted. En personlig afvikling i butikslokalerne hos en etableret urhandler, der med det samme kan kontrollere dit ur, er her den sikreste måde. Mulige alternativer er betalingen via PayPal eller brugen af en ekstern escrow-service. Vær venligst opmærksom på, at det kun er private sælgere, der tilbyder escrow-servicen på Chrono24, som vi kan kontrollere. Kontroller tilbuddet og betingelserne omhyggeligt, inden du køber et ur hos en privat sælger.
Hvornår ankommer uret hos mig?
Tilgængelighed og leveringstid står på tilbudssiden. Bemærk venligst, at disse tidsrum gælder fra modtagelsen af betalingen. Alle spørgsmål om forsendelsen svarer sælgeren gerne på. For at stille et spørgsmål til sælgeren, så klik på tilbudssiden på knappen "Kontakt sælgeren".
Hvor hurtigt er artiklen tilgængelig?
Artikler, som tilbydes via Trusted Checkout, er som regel tilgængelige med det samme eller efter kort tid. Du finder nærmere angivelser på den pågældende tilbudsside.
Hvilket forsendelsesfirma leverer artiklen?
Generelt vælger forhandleren den pakkeservice, som artiklen sendes med. I forsendelsesbekræftelsen ser du den benyttede pakkeservice.
Kan jeg følge status for min forsendelse?
Vi informerer dig så snart artiklen er sendt afsted og sender dig tracking-ID, hvis det findes, via e-mail.
Er jeg forsikret mod transportskader og tyveri?
Trusted Checkout bestillinger sendes altid forsikret, med mindre du har truffet aftale med forhandleren, som afviger herfra.
Op til hvilket beløb er forsendelsen forsikret?
Generelt forsikres artiklen ved forsendelse op til den fulde værdi.
Hvordan kan jeg annullere min bestilling?
Kontakt vores kundeservice over telefonen (+1 646-887-3560) eller via e-mail () inden for 14 dage efter modtagelsen af artiklen. Vi dokumenterer og bekræfter den rettidige modtagelse af din annullering, og vi sørger for at tage alle yderligere skridt.
Ved køb via Trusted Checkout

Hvis du ønsker at gøre brug af din 14-dages returret (ved køb via Trusted Checkout), så kontakt os venligst via nedenstående kontaktformular.

I alle andre tilfælde klikker du i din brugerkontos område "Dine bestillinger" på den/det pågældende knap eller link, for at give os besked om det. Herefter vil sælgeren kontakte dig med henblik på at finde en løsning.

Hvem er min kontraktpartner ved købet af et ur?
Din kontraktpartner er altid den pågældende forhandler eller private sælger. Hvis du beslutter dig for afviklingen via Chrono24, vises salgsbetingelserne for dig i løbet af købsprocessen. Hvis du køber dit ur direkte hos en forhandler, så vær venligst opmærksom på de generelle forretningsbetingelser for den pågældende forhandler.

Her finder du flere informationer om afviklingen via Chrono24:
Hvordan kan jeg annullere min bestilling?
Kontakt vores kundeservice over telefonen (+1 646-887-3560) eller via e-mail () inden for 14 dage efter modtagelsen af artiklen. Vi dokumenterer og bekræfter den rettidige modtagelse af din annullering, og vi sørger for at tage alle yderligere skridt.
Er min betaling ankommet?
Mange tak for din betaling. Vi giver dig naturligvis besked, så snart betalingen er modtaget. Se venligst bort fra yderligere meddelelser, der opfordrer dig til at gennemføre betalingen. Disse meddelelser oprettes automatisk og ophører, så snart betalingen er modtaget.
Kan jeg følge status for min forsendelse?
Vi informerer dig så snart artiklen er sendt afsted og sender dig tracking-ID, hvis det findes, via e-mail.
Hvordan kan jeg betale for en artikel?
Du kan enten betale med kreditkort (VISA eller MasterCard) eller via overførsel. Hvilke betalingsformer, der er mulige ved en artikel, vises for dig på tilbudssiden.

For at afvikle betalingerne, samarbejder vi med betalingstjeneste-udbyderen Mangopay. Mangopay er en betalingstjeneste-udbyder, der er specialiseret på online-markedspladser, og som er tilknyttet den franske bank Credit Mutuel Arkea.
Hvad kan jeg gøre, hvis sælgeren ikke svarer mig?
Vi opfordrer vores sælgere til at svare på forespørgsler inden for 5 hverdage. Mange sælgere modtager dagligt en lang række forespørgsler, hvilket i enkelte tilfælde kan medføre forsinkelser. Du kan derudover forsøge at kontakte sælgeren over telefonen. I de fleste tilfælde finder du telefonnummeret på tilbudssiden under "Sælger".
Hvordan kontakter jeg forhandleren direkte?
Ved spørgsmål til artiklen, kan du tage kontakt til forhandleren vha. de kontaktdata han/hun har angivet. Spørgsmål vedrørende din Trusted Checkout bestilling besvarer vores kundeservice gerne over telefonen (+1 646-887-3560) eller via e-mail ().
Hvordan kan jeg annullere min bestilling?
Kontakt vores kundeservice over telefonen (+1 646-887-3560) eller via e-mail () inden for 14 dage efter modtagelsen af artiklen. Vi dokumenterer og bekræfter den rettidige modtagelse af din annullering, og vi sørger for at tage alle yderligere skridt.
Hvor meget er mit ur værd?

Du kan ganske nemt finde værdien af dit ur på Chrono24 – det er selvfølgelig gratis. Vælg ganske enkelt din model og tilstanden, så sammenligner vi dit ur med 300.000 tilbud fra hele verden. Efterfølgende modtager du en vejledende pris, hvormed du opnår den bedst mulige salgspris.
Til værdiansættelsen

Køber Chrono24 ure direkte?
Som online markedsplads bringer Chrono24 urfans fra hele verden sammen. Handlen finder her altid sted mellem køber og sælger. Derfor køber, vurderer eller kontrollerer vi heller ingen varer. Vi anbefaler dig at sælge dit ur vha. en privat annonce.
Hvad er et referencenummer?
Referencenummeret betegner dit urs model/modelvariant, og kan være sammensat af flere tal og bogstaver. Hos nogle producenter finder du referencenummeret på urets bagside (må ikke forveksles med urets bagsidenummer), ved remmens begyndelse og i sjældne tilfælde også indgraveret på urskiven. Under alle omstændigheder bør referencenummeret kunne læses i papirerne til dit ur eller på regningen. Hvis du ikke finder referencenummeret, så søg på internettet efter producentens navn, der står på urskiven, og sammenlign billederne med dit ur. Denne korte research vil i de fleste tilfælde kunne hjælpe dig videre.
Hvordan opretter jeg en annonce på Chrono24?

Takket være annonce-assistenten, er det meget nemt at oprette en annonce på Chrono24. Her har du kun brug for dit urs referencenummer. Du kan også vælge din model manuelt. Klik til det formål på "Videre uden referencenummer". Du finder flere informationer her: Sælg dit ur på Chrono24

Hvordan kan jeg ændre min annonce?

Du kan til enhver tid redigere din annonce i myChrono24-delen (for tiden kun på Chrono24´s webside). Vælg til det formål menupunktet "Annoncer", og klik herefter nedenunder annoncen på "Ændr annonce".

Hvis du ønsker at redigere prisen, producenten eller modellen, så kontakt os venligst via nedenstående kontaktformular.

Hvorfor er min annonce endnu ikke online?

Der kan være flere årsager til, at din annonce endnu ikke er aktiv.

1. Sikkerhedsbillederne, som du har uploadet, er evt. ikke blevet tjekket endnu. Det kan vare op til 2-3 hverdage. Hav venligst lidt tålmodighed i dette tilfælde. Vi giver dig besked, så snart tjekket er gennemført. I enkelte tilfælde beder vi dig via e-mail om yderligere angivelser. Tjek også under alle omstændigheder dit e-mailprograms spammappe for at sikre, at du ikke går glip af nogen e-mails fra os.

2. Vi har muligvis ikke modtaget annoncegebyret endnu. Bemærk venligst, at en overførsel kan tage op til 3 hverdage.

Hvordan kan jeg sende mit ur?
Chrono24 samarbejder for tiden ikke med nogen forsendelsesfirmaer. Søg venligst inden da et lokalt forsendelsesfirma til værditransporter. Spørg direkte hos forsendelsesfirmaet om vilkårene for forsendelsen. Vær opmærksom på at sende uret forsikret op til dets fulde værdi og med et tracking-ID. Modtagelsen af pakken bør bekræftes af modtageren med en underskrift. Ved en international returforsendelse bør du tydeligt markere pakken som returforsendelse, så toldmyndighederne ikke opkræver importafgifter ift. pakken.
Hvornår får jeg mine penge?

Ved betaling via escrow-servicen

Efter at køberen har overført købsprisen til escrow-kontoen, opbevares pengene sikkert, indtil køberen har modtaget den bestilte artikel og har bekræftet modtagelsen over for os. Vi frigiver betalingen senest 7 dage efter, at køberen har bekræftet leveringen. Betalingen kan også blive frigivet tidligere, hvis køberen giver sit samtykke til det.

Hvis din køber betaler købsprisen direkte til dig, så kontakt venligst køberen direkte. Vi anbefaler dig altid at gennemføre salget mod forudbetaling.

Jeg har ikke solgt mit ur

Hvis du ikke sælger dit ur i løbet af 6 måneder, så erstatter vi dig annoncegebyret. Forudsætningerne for det er, at dit ur har været online i 6 måneder på Chrono24, ikke er blevet solgt og stadig er i din besiddelse. Efter udløbet af de 6 måneder, sender du os som dokumentation 2 billeder af dit ur, hvor de klokkeslet, som vi har valgt, kan ses. Kontakt os venligst i det tilfælde via nedenstående kontaktformular.

Bemærk venligst, at en tilbagebetaling iht. vores generelle forretningsbetingelser for private sælgere ikke er mulig, hvis du allerede har solgt uret på en anden måde.

Min annonce blev slettet

For at holde tilbuddene på Chrono24 opdaterede, tjekker vi regelmæssigt via e-mail, om de annoncerede artikler stadig er tilgængelige. Hvis du ikke bekræfter din annonce, så slettes den automatisk efter en uge. Vi genaktiverer gerne din annonce. Skriv venligst til det formål til os via nedenstående kontaktformular.

Du kan også nemt administrere dine annoncer i myChrono24-delen. Her finder du en oversigt over alle vigtige informationer.

Præcis hvordan fungerer penge-tilbage-garantien?
Hvis du ikke sælger dit ur i løbet af 6 måneder, så erstatter vi dig dit annoncegebyr. Forudsætningerne for det er, at dit ur har været online i 6 måneder på Chrono24, ikke er blevet solgt og stadig er i din besiddelse. Hertil skal du inden for 4 uger efter udløbet af de 6 måneder dokumentere, at du stadig er i besiddelse af uret.
Hvordan opretter jeg mine tilbud?
Enten kan du selv indsætte dine ure, eller også kan du få importeret dataene fra dit websted.

I forhandlerdelen opretter du selv dine tilbud. Udfyld til det formål formularen Nyt tilbud. Vores spørgeskema hjælper dig hurtigt med at få en komplet beskrivelse af dit ur. Sammen med hvert tilbud kan du, alt afhængig af den bookede pakke, offentliggøre mellem 6 og 16 billeder.

Dataimporten fra dit websted er mulig fra og med 25 tilbud og PRO Listing. Her importeres dataene fuldstændig automatisk fra dit websted, og de opdateres dagligt.
Hvordan registrerer jeg mig som erhvervsmæssig forhandler?
Med få trin tilmelder du dig som erhvervsmæssig forhandler på Chrono24:
  1. Indtast personoplysninger
  2. Gem betalingsoplysninger (kreditkort eller i Tyskland også SEPA direkte debitering)
  3. Send verifikationsdokumenter
Herefter kan du allerede uploade de første tilbud. Inden dine tilbud offentliggøres, skal din forhandlerkonto dog frigives af Chrono24. Vær venligst opmærksom på, at frigivelsen først kommer efter vi har tjekket dine angivelser og dokumenter. Til det formål har vi brug for kopier af følgende dokumenter, enten via upload af dokumenter, e-mail, fax eller brev:
  • Udskrift af handelsregistret eller anmeldelse af virksomhedsregistrering
  • Dokumentation for adresse i form af en telefonregning, elafregning eller lign.
Udnyt den gratis 30-dages testfase til rigtig af teste Chrono24.
Kontakt Chrono24

Obligatorisk felt

Få mere at vide

Få mere at vide

Find svar på de oftest stillede spørgsmål om Chrono24.

Se FAQs

Lær os at kende

Lær os at kende

Se bag kulisserne og få mere at vide om Chrono24.

Læs mere

Har du spørgsmål?
Vi er glade for at hjælpe dig videre.

+1 646-887-3560

Kontakt

?