Log ind eller registrer dig

Har du spørgsmål?
Vi er glade for at hjælpe dig videre.

Hvordan bestiller jeg et ur?

Klik på den grønne knap "Køb" på annoncesiden for at bestille et ur. Hvis det endnu ikke er sket, så bliver du opfordret til at logge dig ind eller oprette en brugerkonto. Herefter indtaster du din leveringsadresse. Under "Oversigt over omkostninger" ser du den samlede pris for din bestilling inkl. forsendelsesomkostninger. Bemærk venligst, at der evt. kan komme importafgifter oven i denne samlede pris.

Bemærk: Sørg venligst inden din internationale bestilling for at få information om de importregler, som gælder i dit land, hos den ansvarlige toldmyndighed.

Du har følgende muligheder for at betale for dit nye ur:

  • Betaling via den gratis Trusted Checkout

    Du indbetaler dine penge på en escrow-konto, hvor de opbevares sikkert, indtil du holder uret i dine hænder. Du kan her enten foretage betalingen med kreditkort (VISA eller Mastercard) eller via overførsel. Chrono24´s team hjælper dig til enhver tid og sørger for et uproblematisk køb.

    Efter at du har indtastet din leveringsadresse, så læs og godkend de Generelle salgsvilkår. Klik herefter på "Bestil betalingspligtigt" for at gennemføre bestillingen.

    Få mere at vide om Trusted Checkout: https://www.chrono24.com/info/checkout.htm

  • Betaling af købsprisen direkte til sælgeren

    I den forbindelse ser du bort fra Chrono24´s gratis escrow-service. Du overfører købsprisen direkte til forhandleren. Betalingen med kreditkort er ikke mulig.

    Efter at du har indtastet din leveringsadresse, så læs og godkend de Generelle salgsvilkår. Klik herefter på "Bestil betalingspligtigt" for at gennemføre bestillingen. Du modtager betalingsoplysningerne via e-mail, så snart sælgeren har behandlet din bestilling. Efter din betaling er modtaget, sender sælgeren artiklen afsted.

  • Bestilling hos en privat sælger

    Hvis du ønsker at købe hos en privat sælger, så er escrow-servicen på Chrono24 den sikreste måde, at betale for uret. Her indbetaler du dine penge på en escrow-konto, hvor de opbevares sikkert, indtil du holder uret i dine hænder.

    Du finder flere informationer her: Sælg ur privat

Du modtager betalingsoplysningerne via e-mail, så snart sælgeren har behandlet din bestilling. Efter din betaling er modtaget, sender sælgeren artiklen afsted.

Hvordan søger jeg efter et ur på Chrono24?
På Chrono24 finder du nemt dit drømmeur vha. søgelinjen. Siden med søgeresultater har derudover mange forskellige filtermuligheder.

Søgelinje
Søgelinjen er den nemmeste måde til at finde et ur, for du får allerede automatiske forslag til din søgning under indtastningen.

Side med søgeresultater
Siden med søgeresultater har forskellige filtermuligheder: Filtrér for eksempel efter mærke, model, referencenummer eller tilgængelighed. Søgeresultaterne kan du desuden sortere efter pris, oprettelsesdato, relevans og popularitet.

Klik på Gem denne søgning for at oprette en søgning og få besked om nye annoncer via e-mail. Dine valgte filtre gemmes i den forbindelse automatisk.
Hvordan filtrerer jeg søgeresultaterne efter bestemte annoncer?
Efter du har søgt efter en vare med søgelinjen, kan du indsnævre søgeresultatet yderligere vha. filtrene i listen med resultaterne. Filtrér for eksempel efter mærke, model, tilstand eller materiale. Gennem et klik på mere vises yderligere filtermuligheder. I hver filterkategori kan du vælge flere muligheder samtidig. Du skal bare fjerne det pågældende flueben for at deaktivere et filter igen.

Du tilpasser sorteringen af resultaterne vha. rullemenuen i højre side af listens øverste kant: Vælg mellem pris, oprettelsesdato, relevans og popularitet. Standardsorteringen kan du ændre under Indstillinger i din myChrono24-del.in Ihrem myChrono24 Bereich verändern.
Skal jeg registrere mig inden købet på Chrono24?
Ja. På den måde kan vi bedst muligt hjælpe dig ved spørgsmål og informere dig om den nyeste status for din bestilling.
Annoncen stammer fra udlandet. Hvad skal jeg være opmærksom på ved købet og hvilke gebyrer skal der betales?
Prisen vises i annoncen på den måde, som sælgeren har angivet den. Der kan derfor være ekstraudgifter som toldgebyrer, skatter, forsendelses- og forsikringsudgifter, der skal betales.

Kontakt venligst sælgeren af uret for den præcise pris og de inkluderede udgifter. Denne kan ligeledes fortælle dig, om formaliteterne ved tolden bliver ordnet af forsendelsesfirmaet. Kontakt venligst dine lokale, ansvarlige toldmyndigheder for at høre om de regler, der er gyldige i dit land.

Inden for EU er køb af ure toldfrit. Ved import fra et tredjeland og til EU, for eksempel fra USA, lægges der et lavt toldgebyr og importmoms oveni prisen. Kontakt venligst de ansvarlige toldmyndigheder for nærmere oplysninger.
Hvordan kan jeg forhandle med forhandleren?

Mange sælgere accepterer prisforslag. Klik på annoncesiden på knappen "Foreslå pris" for at foreslå sælgeren en pris. Indtast herefter dit prisforslag og din leveringsadresse. Læs og godkend de Generelle salgsvilkår og klik på "Send prisforslag". Sælgeren tjekker dit forslag og kontakter dig.

Hvis sælgeren grundlæggende ikke accepterer nogen prisforslag, så står denne funktion ikke til rådighed for dig.

Hvilke dele består salgsprisen for et ur af?
Salgsprisen for et ur er sammensat af forskellige dele. For det første er selve urets pris relevant. For det andet kan der være ekstraudgifter til emballage, forsikring, forsendelse, moms og importmoms. Alt afhængig af, om du bestiller dit ur hos en sælger i ind- eller udlandet, kommer der forskellige ekstraudgifter til. Kontakt venligst sælgeren for nærmere oplysninger.
Annoncen stammer fra udlandet. Hvad skal jeg være opmærksom på ved købet og hvilke gebyrer skal der betales?
Prisen vises i annoncen på den måde, som sælgeren har angivet den. Der kan derfor være ekstraudgifter som toldgebyrer, skatter, forsendelses- og forsikringsudgifter, der skal betales.

Kontakt venligst sælgeren af uret for den præcise pris og de inkluderede udgifter. Denne kan ligeledes fortælle dig, om formaliteterne ved tolden bliver ordnet af forsendelsesfirmaet. Kontakt venligst dine lokale, ansvarlige toldmyndigheder for at høre om de regler, der er gyldige i dit land.

Inden for EU er køb af ure toldfrit. Ved import fra et tredjeland og til EU, for eksempel fra USA, lægges der et lavt toldgebyr og importmoms oveni prisen. Kontakt venligst de ansvarlige toldmyndigheder for nærmere oplysninger.
Hvordan kan jeg betale?

Betaling via den gratis Trusted Checkout

Du kan betale med Trusted Checkout via kreditkort (VISA eller Mastercard) eller overførsel. Efter din bestilling er gennemført, modtager du betalingsoplysningerne. Desværre er betalingen via PayPal for tiden ikke mulig.

Få mere at vide om Trusted Checkout: https://www.chrono24.dk/about-us.htm

Betaling af købsprisen direkte til sælgeren

Hvis du ønsker at betale købsprisen direkte til forhandleren, så kan du gøre det via overførsel. Betalingen med kreditkort er ikke mulig.

Bestilling hos en privat sælger

Hvis du ønsker at købe hos en privat sælger, så er escrow-servicen på Chrono24 den sikreste måde, at betale for uret. Her indbetaler du dine penge på en escrow-konto, hvor de opbevares sikkert, indtil du holder uret i dine hænder. Du finder flere informationer her: Sælg ur privat

Bemærk: Sørg venligst inden din internationale bestilling for at få information om de importregler, som gælder i dit land, hos den ansvarlige toldmyndighed.

Er betaling via PayPal eller kreditkort sikker?
Vi anbefaler dig den sikre betaling via escrow-kontoen på Chrono24. Bemærk venligst følgende i forhold til betaling med kreditkort eller PayPal:

Du kan selv bidrage til en større sikkerhed ved at følge bestemte sikkerhedsregler i forhold til onlinekøb med kreditkort. Sørg for at sikre dig, at du benytter en krypteret forbindelse. Det kan du se ved betegnelsen https og låsesymbolet i din browsers adresselinje. Kontrollér jævnligt dit kreditkorts kontoudtog. Mange udbydere af kreditkort har en Zero Liability-politik, når der ses bort fra forsømmelighed. Det betyder, at kunden ikke hæfter i tilfælde af et misbrug. Ved ikke autoriserede betalinger med dit kreditkort, så kontakt hurtigst muligt din kreditkortudbyder. I forhold til flere oplysninger og vilkår angående køb via PayPal, så kontakt venligst PayPal direkte. Bemærk også, at du ved en betaling til »venner og familie« ikke profiterer af PayPal´s køberbeskyttelse og vi i det tilfælde ikke kan hjælpe dig.
Sælgeren tilbyder kun overførsel via forudbetaling som betalingsform. Er det troværdigt?
Grundlæggende anbefaler vi afviklingen via escrow-kontoen på Chrono24. Hvis det ikke er muligt, så bemærk følgende:

Vi lægger meget stor vægt på, at de forhandlere, der annoncerer på Chrono24, er troværdige. Alle forhandlere på Chrono24 bliver i forbindelse med registreringen tjekket omfattende med henblik på identitet og seriøsitet. Det omfatter bl.a. informationer som erhvervstilladelsen samt referencer fra andre forhandlere. Så hvis en kommerciel forhandler tilbyder forudbetaling via overførsel, er det altså meget troværdigt. Et alternativ er et personligt møde på et sikkert sted med henblik på kontant betaling og overdragelse af uret. Vær dog venligst opmærksom på, at Chrono24 ikke hæfter for købet.

Ved køb fra en privat sælger, er betalingen via forudbetaling ikke nogen sikker betalingsform. Hvis den private sælger kræver forudbetaling og du under alle omstændigheder ønsker at købe uret, så tjek sælgerens og tilbuddets troværdighed - det er i din egen interesse. F.eks. kan du kræve referencer eller bede om at få tilsendt flere fotos af uret eller af personlige dokumenter. Mulige alternativer til forudbetalingen er et personligt møde på et sikkert sted med kontant betaling, eller brugen af en troværdig escrow-service. Hvis der er tvivl om sælgerens troværdighed, bør du hellere lade være med at købe.

Mange sælgere tilbyder afviklingen via Chrono24. Her indbetaler du dine penge på en escrow-konto, hvor de opbevares sikkert, indtil du holder uret i dine hænder. Chrono24´s team hjælper dig til enhver tid og sørger for et uproblematisk køb. Her finder du flere oplysninger om afviklingen via Chrono24:

Hvilke vilkår gælder for returneringen?

Ved en bestilling via Trusted Checkout har du altid 14 dages returret. Hvis du betaler købsprisen direkte til forhandleren, så søg venligst information inden da om dennes vilkår for returnering.

Ved et køb fra en privatperson bortfalder den lovmæssige returret. Du kan dog sende en reklamation til Chrono24 inden for 7 dage efter modtagelsen af uret.

Hvem betaler udgifterne for returforsendelsen?
I tilfælde af en fortrydelse, betaler du de direkte udgifter for returforsendelsen. Vær venligst opmærksom på, at forsendelsesomkostningerne - pga. forsikringsbeskyttelsen - kan være op til 250 EUR.
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ønsker at sende en vare retur?

Ved et køb via Trusted Checkout: Hvis du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, så kontakt venligst omgående vores kundeservice over telefonen (+49 721 96693-920) eller via e-mail (withdraw@chrono24.com). Vi dokumenterer og bekræfter den rettidige modtagelse af din fortrydelse, og vi sørger for at tage os af alle yderligere skridt.

Hvis du har betalt købsbeløbet direkte til forhandleren eller den private sælger, så kontakt venligst denne direkte med henblik på en annullering af købet.

Bemærk venligst, at der ved køb fra en privat sælger ikke er nogen lovmæssig fortrydelses- eller returret.

Hvis du har betalt købsbeløbet direkte til forhandleren eller den private sælger, så kontakt venligst denne med henblik på en annullering af købet. Bemærk venligst, at der ved køb fra en privat sælger ikke er nogen lovmæssig returret.

Hvad er Trusted Checkout?

Trusted Checkout er den sikreste vej til dit ønskeur. Du indbetaler dine penge på en escrow-konto, hvor de opbevares sikkert, indtil du holder uret i dine hænder. Først herefter udbetales pengene til sælgeren. Chrono24´s team hjælper dig til enhver tid og sørger for et uproblematisk køb.

Få mere at vide om Trusted Checkout: https://www.chrono24.dk/about-us.htm

Hvad koster Trusted Checkout?
Som udgangspunkt er Trusted Checkout servicen gratis for dig.

Det er kun ved betaling med et American Express-kort (Amex), at der opkræves et ekstra gebyr, da denne betalingsform medfører store udgifter for os. Størrelsen på det individuelle gebyr bliver rettidigt vist for dig i købsprocessen ved udvalget af de tilgængelige betalingsformer.
Har jeg særlige garantikrav ved et køb via Trusted Checkout?
Ved et køb via Trusted Checkout gælder de lovmæssigt fastlagte garantibestemmelser. En udvidelse af garantikravene finder ikke sted.
Hvornår er et køb muligt vha. Trusted Checkout?
Trusted Checkout annoncer genkender du i søgeresultaterne og på annoncesiderne på det grønne Trusted Checkout symbol.
Hvad skal jeg være opmærksom på ift. private sælgere?
Hvis du ønsker at købe hos en privat sælger, så er escrow-servicen på Chrono24 den sikreste måde, at betale for dit ur på. Her indbetaler du pengene på en escrow-konto, hvor de opbevares sikkert, indtil du holder uret i dine hænder. Chrono24´s kundeservice hjælper dig, hvis der er noget, der på et tidspunkt ikke går som aftalt.

Hvis den private sælger ikke tilbyder escrow-servicen på Chrono24, så råder vi dig til et personligt møde på et sikkert sted. Her er den sikreste måde den direkte afvikling i butikslokalerne hos en etableret urhandler, der med det samme kan kontrollere dit ur. Mulige alternativer er betalingen via PayPal eller brugen af en ekstern escrow-service.
Kontrollerer Chrono24 forhandlerne?
Alle forhandlere på Chrono24 bliver omfattende tjekket i forbindelse med registreringen ift. identitet og seriøsitet. Det omfatter bl.a. informationer som tilladelsen til at drive erhverv samt referencer fra andre forhandlere. Kundefeedback indgår ligeledes løbende i bedømmelsen.
Hvad fortæller Trusted Seller stemplet om en forhandler?
Alle forhandlere på Chrono24 bliver omfattende tjekket ved registreringen ift. identitet og seriøsitet. Trusted Seller stemplet gives udelukkende til forhandlere, der på baggrund af Chrono24´s og brugernes erfaringer er kendetegnet ved særlig stor pålidelighed og troværdighed.

En Trusted Seller er en kommerciel urhandler, som forpligter sig til overholdelse af bestemte betingelser. De indebærer bl.a., at

  • forhandlerens personlige angivelser samt angivelser om virksomheden, som er angivet på platformen og over for Chrono24, er sandfærdige
  • forhandleren udelukkende handler med originale varer, som stammer fra pålidelige kilder
  • forhandleren sandfærdigt beskriver tilstanden af sin vare, og på skrift og med billeder gør opmærksom på evt. mangler
  • forhandleren som regel besvarer forespørgsler fra kunder, som er modtaget som e-mail via Chrono24, inden for 5 arbejdsdage.

Den fair forretningsafvikling står altid i forgrunden. Hvis der skulle opstå uoverensstemmelser, vil forhandleren sammen med kunden lede efter en løsning, som er tilfredsstillende for begge parter. Bruddet på en eller flere af disse betingelser kan føre til midlertidigt eller permanent tab af Trusted Seller stemplet eller - ved alvorlige brud - til tab af Chrono24-medlemskabet.
Hvor kommer forhandleranbefalingerne fra?
Urhandlere har mulighed for, at anbefale andre forhandlere til brugere på Chrono24. Her kan de maksimalt komme med 10 anbefalinger. Det er dog kun Trusted Seller, som kan anbefale andre forhandlere og selv modtage anbefalinger.
Hvad er ægthedsgaranti?
For forhandlere på Chrono24 gælder den uindskrænkede regel, at de ikke må tilbyde kopier og forfalskninger. Hver eneste forhandler er forpligtet til omhyggeligt at kontrollere urets ægthed inden salget, samt til at angive afvigelser ift. den oprindelige leveringstilstand i beskrivelsen. Du finder flere detaljer i vores Ægtheds-garantibetingelser.
Hvordan genkender jeg en forfalskning?
På Chrono24 gælder den uindskrænkede regel, at forhandlere ikke må tilbyde forfalskede ure. Vi kontrollerer de kommercielle forhandlere, og i de fleste tilfælde har de i mange år tilbudt deres luksusure på Chrono24. Trusted Seller stemplet er en ekstra indikation på en forhandlers seriøsitet. Hvis det dokumenteres, at en forhandler tilbyder en replika, starter vi med at spærre forhandleren.

For at være sikker, bør du allerede inden købet af dit drømmeur informere dig om urets reelle markedsværdi. Ure af mærkerne Rolex, Breitling og andre luksusmærker tilbydes normalt ikke for nogle få hundrede euro. Generelt gælder følgende: Hvis et tilbud lyder for godt til at være sandt, eller hvis du bliver i tvivl om urets autenticitet, så bør du hellere lade være med at købe. Meld i stedet din mistanke til os via linket »Meld en mistænkelig annonce« direkte i annoncen.

Bemærk venligst, at autentiske mærkeure nogle gange under en reparation får indbygget reservedele, der ikke svarer 1:1 til de originale dele, som oprindeligt var en del af denne model. Specielt ved vintageure er der nogle gange mangel på reservedele. I så fald er forhandleren forpligtet til at gøre opmærksom på udskiftningen af delene.
Hvor skal jeg henvende mig, hvis jeg er i tvivl om ægtheden af en vare?
Du kan melde en mistænkelig vare direkte i annoncen. Linket Meld en mistænkelig annonce finder du i hver annonce under afsnittet Detaljer. Beskriv venligst de mistænkelige forhold præcist. Herefter tjekker vi din meddelelse og træffer de pågældende foranstaltninger, hvis der er behov for det.
Hvilken sikkerhed giver en urgaranti mig?
Et garantiløfte er en ekstra, frivillig tjenesteydelse fra forhandlerens eller producentens side, som garanterer en ubetinget erstatningsydelse. Garanti-tilsagnet har som regel at gøre med funktionsdygtigheden af bestemte dele eller hele uret i løbet af et inden da defineret tidsrum.

Nogle onlineforhandlere giver også delvise garantier på bestemte ydelser. Sørg inden da for oplysninger om, hvilke garantier forhandleren dækker, og hvor lange disse garantier er gyldige. Sørg efter købet for, at garantibeviset har en dato og er stemplet/underskrevet, samt at kvitteringen stemmer overens med garantibeviset. Ellers kan det ske, at garantibeviset ikke bliver accepteret.
Hvad er køberbeskyttelse?

Med Chrono24´s køberbeskyttelse er du også i centrum efter din bestilling via Chrono24: I det sjældne tilfælde, at der er noget, der ikke går som planlagt, så kan du stole på vores support. Vi hjælper dig med at finde en tilfredsstillende løsning sammen med forhandleren. Kontakt os til det formål ganske enkelt senest 14 dage efter modtagelsen af leveringen (support@chrono24.com).

Du finder flere detaljer om køberbeskyttelse her: Chrono24´s køberbeskyttelse

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ønsker at sende en vare retur?

Ved et køb via Trusted Checkout: Hvis du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, så kontakt venligst omgående vores kundeservice over telefonen (+49 721 96693-920) eller via e-mail (withdraw@chrono24.com). Vi dokumenterer og bekræfter den rettidige modtagelse af din fortrydelse, og vi sørger for at tage os af alle yderligere skridt.

Hvis du har betalt købsbeløbet direkte til forhandleren eller den private sælger, så kontakt venligst denne direkte med henblik på en annullering af købet.

Bemærk venligst, at der ved køb fra en privat sælger ikke er nogen lovmæssig fortrydelses- eller returret.

Hvis du har betalt købsbeløbet direkte til forhandleren eller den private sælger, så kontakt venligst denne med henblik på en annullering af købet. Bemærk venligst, at der ved køb fra en privat sælger ikke er nogen lovmæssig returret.

Hvilken sikkerhed giver en urgaranti mig?
Et garantiløfte er en ekstra, frivillig tjenesteydelse fra forhandlerens eller producentens side, som garanterer en ubetinget erstatningsydelse. Garanti-tilsagnet har som regel at gøre med funktionsdygtigheden af bestemte dele eller hele uret i løbet af et inden da defineret tidsrum.

Nogle onlineforhandlere giver også delvise garantier på bestemte ydelser. Sørg inden da for oplysninger om, hvilke garantier forhandleren dækker, og hvor lange disse garantier er gyldige. Sørg efter købet for, at garantibeviset har en dato og er stemplet/underskrevet, samt at kvitteringen stemmer overens med garantibeviset. Ellers kan det ske, at garantibeviset ikke bliver accepteret.
Hvor og hvordan kan jeg betale de toldgebyrer og den importmoms, der skal betales?
Gebyrerne og momsen opkræves af de ansvarlige toldmyndigheder, og skal betales, så snart varen har nået destinationslandet. I de fleste tilfælde betaler du ved leveringen de gebyrer og den moms, der skal betales, direkte til forsendelsesfirmaet.
Annoncen stammer fra udlandet. Hvad skal jeg være opmærksom på ved købet og hvilke gebyrer skal der betales?
Prisen vises i annoncen på den måde, som sælgeren har angivet den. Der kan derfor være ekstraudgifter som toldgebyrer, skatter, forsendelses- og forsikringsudgifter, der skal betales.

Kontakt venligst sælgeren af uret for den præcise pris og de inkluderede udgifter. Denne kan ligeledes fortælle dig, om formaliteterne ved tolden bliver ordnet af forsendelsesfirmaet. Kontakt venligst dine lokale, ansvarlige toldmyndigheder for at høre om de regler, der er gyldige i dit land.

Inden for EU er køb af ure toldfrit. Ved import fra et tredjeland og til EU, for eksempel fra USA, lægges der et lavt toldgebyr og importmoms oveni prisen. Kontakt venligst de ansvarlige toldmyndigheder for nærmere oplysninger.
Hvad er toldgebyrer og importmoms?
Hvis du importerer en vare til dit land, kan der være toldgebyrer og importmoms, der skal betales. Disse opkræves af de ansvarlige toldmyndigheder, og skal betales, så snart varen har nået destinationslandet. Kontakt venligst dine ansvarlige toldmyndigheder for nærmere oplysninger.
Hvem kan jeg stille et spørgsmål om et bestemt ur?
Alle spørgsmål om egenskaber, tilgængelighed, tilstand eller leveringsomfang svarer sælgeren gerne på. For at stille et spørgsmål til sælgeren, så klik på annoncesiden på knappen "Kontakt sælgeren".
Hvordan søger jeg efter et ur på Chrono24?
På Chrono24 finder du nemt dit drømmeur vha. søgelinjen. Siden med søgeresultater har derudover mange forskellige filtermuligheder.

Søgelinje
Søgelinjen er den nemmeste måde til at finde et ur, for du får allerede automatiske forslag til din søgning under indtastningen.

Side med søgeresultater
Siden med søgeresultater har forskellige filtermuligheder: Filtrér for eksempel efter mærke, model, referencenummer eller tilgængelighed. Søgeresultaterne kan du desuden sortere efter pris, oprettelsesdato, relevans og popularitet.

Klik på Gem denne søgning for at oprette en søgning og få besked om nye annoncer via e-mail. Dine valgte filtre gemmes i den forbindelse automatisk.
På hvilken måde tjekker Chrono24 de opførte forhandlere?
Alle forhandlere på Chrono24 bliver i forbindelse med registreringen tjekket omfattende med henblik på identitet og seriøsitet. Det omfatter bl.a. erhvervstilladelsen samt referencer fra andre forhandlere. Kundefeedback indgår ligeledes i bedømmelsen.
Hvordan forholder jeg mig, hvis sælgeren ikke reagerer på min forespørgsel?
Hvis en sælger ikke svarer inden for kort tid, kan der være forskellige årsager til det. Chrono24 er en international online platform med sælgere fra mange forskellige lande. På nationale helligdage og i ferietiden holder mange forhandlere lukket. I tilfælde af øget efterspørgsel, kan det også forekomme, at forespørgsler besvares med lidt forsinkelse. Sørg venligst for, at kontakte sælgerne på et af de sprog, der står ved siden af kontaktformularen, og giv dem tid til at svare på dine meddelelser.
Hvad betyder fagudtryk som repetition eller kronograf?
Du finder beskrivelser af de vigtigste fagudtryk i vores ur-leksikon.
Hvordan finder jeg et bestemt ur?

Det er bedst at benytte søgefunktionen til at finde ure på Chrono24. Efter du har foretaget en søgning, står en lang række filtre, som f.eks. "model", "år" eller "pris", til rådighed med henblik på at indsnævre dine søgeresultater yderligere.

Du kan også gemme en søgning, så giver vi dig besked, så snart der er nye søgeresultater ift. din søgning.

Hvordan redigerer eller sletter jeg en gemt søgning?
I din myChrono24-del finder du under Gemte søgninger en oversigt over dine gemte søgninger. Her kan du se aktuelle søgeresultater i forhold til dine enkelte søgninger, slette søgningerne og aktivere eller deaktivere meddelelser om søgningerne. Ved at klikke på Redigér kan du omdøbe enkelte søgninger.
Hvordan kan jeg se eller redigere min huskeseddel?
Under menupunktet Huskeseddel finder du i din myChrono24-del alle dine gemte annoncer, så du hurtigt kan få adgang til dem. Ved at klikke øverst til højre i annoncen på hjertesymbolet, sætter du den på din personlige huskeseddel. Ved endnu engang at klikke på hjertesymbolet, bliver annoncen fjernet igen fra din huskeseddel. Hvis en af annoncerne i mellemtiden ikke længere er tilgængelig, kan du ikke længere hente den frem.
Hvad skal jeg være opmærksom på ift. private sælgere?
Hvis du ønsker at købe hos en privat sælger, så er escrow-servicen på Chrono24 den sikreste måde, at betale for dit ur på. Her indbetaler du pengene på en escrow-konto, hvor de opbevares sikkert, indtil du holder uret i dine hænder. Chrono24´s kundeservice hjælper dig, hvis der er noget, der på et tidspunkt ikke går som aftalt.

Hvis den private sælger ikke tilbyder escrow-servicen på Chrono24, så råder vi dig til et personligt møde på et sikkert sted. Her er den sikreste måde den direkte afvikling i butikslokalerne hos en etableret urhandler, der med det samme kan kontrollere dit ur. Mulige alternativer er betalingen via PayPal eller brugen af en ekstern escrow-service.
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ønsker at sende en vare retur?

Ved et køb via Trusted Checkout: Hvis du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, så kontakt venligst omgående vores kundeservice over telefonen (+49 721 96693-920) eller via e-mail (withdraw@chrono24.com). Vi dokumenterer og bekræfter den rettidige modtagelse af din fortrydelse, og vi sørger for at tage os af alle yderligere skridt.

Hvis du har betalt købsbeløbet direkte til forhandleren eller den private sælger, så kontakt venligst denne direkte med henblik på en annullering af købet.

Bemærk venligst, at der ved køb fra en privat sælger ikke er nogen lovmæssig fortrydelses- eller returret.

Hvis du har betalt købsbeløbet direkte til forhandleren eller den private sælger, så kontakt venligst denne med henblik på en annullering af købet. Bemærk venligst, at der ved køb fra en privat sælger ikke er nogen lovmæssig returret.

Hvem betaler udgifterne for returforsendelsen?
I tilfælde af en fortrydelse, betaler du de direkte udgifter for returforsendelsen. Vær venligst opmærksom på, at forsendelsesomkostningerne - pga. forsikringsbeskyttelsen - kan være op til 250 EUR.

Hvis du ønsker at angive en alternativ leveringsadresse, så send os venligst hele den nye adresse vha. den nederste knap „Kontakt Chrono24“. Vi tager os af alt det videre.

Bemærk venligst, at du ved betaling med kreditkort modtager en tilbagemelding fra systemet inden for få minutter. Hvis du ikke modtager nogen bekræftelse af betalingen, eller hvis du modtager en fejlmeddelelse, kan der være følgende årsager til det:

1. Kontrollér venligst, om dit kreditkort er registreret til den såkaldte 3D Secure-proces (VerifiedByVisa/ Mastercard Secure Code). Vi anbefaler dig i den forbindelse at kontakte din bank.

2. Nogle kreditkort har en grænse for udbetalinger, som du dog til enhver tid kan forhøje hos din kreditkortudbyder.

Mange tak for din betaling. I din myChrono24-del kan du under "Køb" bekræfte betalingen vha. knappen "Ja, jeg har betalt".

Vi giver dig naturligvis besked, så snart betalingen er modtaget. Se venligst bort fra yderligere meddelelser, der opfordrer dig til at gennemføre betalingen. Disse meddelelser oprettes automatisk og ophører, så snart betalingen er modtaget.

Bemærk venligst: Ved en overførsel tager det 2-3 hverdage inden betalingen modtages.

Hvornår ankommer uret hos mig?
Tilgængelighed og leveringstid står på annoncesiden. Bemærk venligst, at disse tidsrum gælder fra modtagelsen af betalingen. Alle spørgsmål om forsendelsen svarer sælgeren gerne på. For at stille et spørgsmål til sælgeren, så klik på annoncesiden på knappen "Kontakt sælgeren".
Hvor hurtigt er varen tilgængelig?
Varen er som regel tilgængelig med det samme eller efter kort tid. Du finder nærmere angivelser på den pågældende annonceside.
Hvilket forsendelsesfirma leverer varen?
Generelt vælger forhandleren det forsendelsesfirma, som sender varen. I den pågældende forsendelsesbekræftelse ser du det benyttede forsendelsesfirma.
Kan jeg følge statussen for min forsendelse?
Vi informerer dig, så snart varen er sendt afsted, og sender dig tracking-ID´et - hvis det findes - via e-mail.
Er jeg forsikret mod transportskader og tyveri?
Bestillinger, som du har betalt med Trusted Checkout, sendes altid forsikret, med mindre du har truffet en aftale med forhandleren, som afviger fra det.
Op til hvilket beløb er forsendelsen forsikret?
Ved forsendelse forsikres varen op til den fulde værdi.
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ønsker at sende en vare retur?

Ved et køb via Trusted Checkout: Hvis du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, så kontakt venligst omgående vores kundeservice over telefonen (+49 721 96693-920) eller via e-mail (withdraw@chrono24.com). Vi dokumenterer og bekræfter den rettidige modtagelse af din fortrydelse, og vi sørger for at tage os af alle yderligere skridt.

Hvis du har betalt købsbeløbet direkte til forhandleren eller den private sælger, så kontakt venligst denne direkte med henblik på en annullering af købet.

Bemærk venligst, at der ved køb fra en privat sælger ikke er nogen lovmæssig fortrydelses- eller returret.

Hvis du har betalt købsbeløbet direkte til forhandleren eller den private sælger, så kontakt venligst denne med henblik på en annullering af købet. Bemærk venligst, at der ved køb fra en privat sælger ikke er nogen lovmæssig returret.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ønsker at sende en vare retur?

Ved et køb via Trusted Checkout: Hvis du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, så kontakt venligst omgående vores kundeservice over telefonen (+49 721 96693-920) eller via e-mail (withdraw@chrono24.com). Vi dokumenterer og bekræfter den rettidige modtagelse af din fortrydelse, og vi sørger for at tage os af alle yderligere skridt.

Hvis du har betalt købsbeløbet direkte til forhandleren eller den private sælger, så kontakt venligst denne direkte med henblik på en annullering af købet.

Bemærk venligst, at der ved køb fra en privat sælger ikke er nogen lovmæssig fortrydelses- eller returret.

Hvis du har betalt købsbeløbet direkte til forhandleren eller den private sælger, så kontakt venligst denne med henblik på en annullering af købet. Bemærk venligst, at der ved køb fra en privat sælger ikke er nogen lovmæssig returret.

Mange tak for din betaling. I din myChrono24-del kan du under "Køb" bekræfte betalingen vha. knappen "Ja, jeg har betalt".

Vi giver dig naturligvis besked, så snart betalingen er modtaget. Se venligst bort fra yderligere meddelelser, der opfordrer dig til at gennemføre betalingen. Disse meddelelser oprettes automatisk og ophører, så snart betalingen er modtaget.

Bemærk venligst: Ved en overførsel tager det 2-3 hverdage inden betalingen modtages.

Hvornår ankommer uret hos mig?
Tilgængelighed og leveringstid står på annoncesiden. Bemærk venligst, at disse tidsrum gælder fra modtagelsen af betalingen. Alle spørgsmål om forsendelsen svarer sælgeren gerne på. For at stille et spørgsmål til sælgeren, så klik på annoncesiden på knappen "Kontakt sælgeren".

Mange tak for din betaling. I din myChrono24-del kan du under "Køb" bekræfte betalingen vha. knappen "Ja, jeg har betalt".

Vi giver dig naturligvis besked, så snart betalingen er modtaget. Se venligst bort fra yderligere meddelelser, der opfordrer dig til at gennemføre betalingen. Disse meddelelser oprettes automatisk og ophører, så snart betalingen er modtaget.

Bemærk venligst: Ved en overførsel tager det 2-3 hverdage inden betalingen modtages.

Hvad kan jeg gøre, hvis sælgeren ikke svarer mig?
Vi opfordrer vores sælgere til at svare på forespørgsler inden for 5 hverdage. Mange sælgere modtager dagligt en lang række forespørgsler, hvilket i enkelte tilfælde kan medføre forsinkelser. Du kan derudover forsøge at kontakte sælgeren over telefonen. I de fleste tilfælde finder du telefonnummeret på annoncesiden under "Sælger".
Hvordan kontakter jeg forhandleren direkte?
Ved spørgsmål til artiklen, kan du tage kontakt til forhandleren vha. de kontaktdata han/hun har angivet. Spørgsmål vedrørende din Trusted Checkout bestilling besvarer vores kundeservice gerne over telefonen (+49 721 96693-920) eller via e-mail ().
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ønsker at sende en vare retur?

Ved et køb via Trusted Checkout: Hvis du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, så kontakt venligst omgående vores kundeservice over telefonen (+49 721 96693-920) eller via e-mail (withdraw@chrono24.com). Vi dokumenterer og bekræfter den rettidige modtagelse af din fortrydelse, og vi sørger for at tage os af alle yderligere skridt.

Hvis du har betalt købsbeløbet direkte til forhandleren eller den private sælger, så kontakt venligst denne direkte med henblik på en annullering af købet.

Bemærk venligst, at der ved køb fra en privat sælger ikke er nogen lovmæssig fortrydelses- eller returret.

Hvis du har betalt købsbeløbet direkte til forhandleren eller den private sælger, så kontakt venligst denne med henblik på en annullering af købet. Bemærk venligst, at der ved køb fra en privat sælger ikke er nogen lovmæssig returret.

Hvornår får jeg mine penge?

Ved betaling via escrow-servicen

Efter at køberen har overført købsprisen til escrow-kontoen, opbevares pengene sikkert, indtil køberen har modtaget den bestilte artikel og har bekræftet modtagelsen over for os. Vi frigiver betalingen senest 7 dage efter, at køberen har bekræftet leveringen. Betalingen kan også blive frigivet tidligere, hvis køberen giver sit samtykke til det.

Hvis din køber betaler købsprisen direkte til dig, så kontakt venligst køberen direkte. Vi anbefaler dig altid at gennemføre salget mod forudbetaling.

Jeg kan ikke finde min annonce. Hvornår bliver den aktiveret på Chrono24?
Hvis du ikke finder din annonce på Chrono24, kan det have følgende årsager:
  1. Den manuelle kontrol har endnu ikke fundet sted.
  2. For at sørge for sikkerheden for alle Chrono24-brugere, kontrollerer vi nye annoncer manuelt. Denne kontrol finder sted på hverdage, men ikke i weekenden. Aktiveringen tager som regel mellem 1 og 3 hverdage.
  3. Sikkerhedsbillederne er ikke korrekte. I det tilfælde har du modtaget en e-mail, hvor du bedes om at opdatere sikkerhedsbillederne i din myChrono24-del.
  4. Din brugerkonto er endnu ikke aktiveret. Tjek venligst, om du har klikket på det link, der var i aktiveringsmailen og bekræftet din brugerkonto.
  5. I nogle lande er det nødvendigt at verificere den private sælgers identitet. Muligvis er din identitet endnu ikke blevet kontrolleret. Bemærk venligst, at verificeringen af dine identitetspapirer kan tage mellem 1 og 3 hverdage.
Hvor meget er mit ur værd?

Du kan ganske nemt finde værdien af dit ur på Chrono24 – det er selvfølgelig gratis. Vælg ganske enkelt din model og tilstanden, så sammenligner vi dit ur med 475.000 annoncer fra hele verden. Efterfølgende modtager du en vejledende pris, hvormed du opnår den bedst mulige salgspris.
Til værdiansættelsen

Køber Chrono24 ure direkte?
Som online markedsplads bringer Chrono24 urfans fra hele verden sammen. Handlen finder her altid sted mellem køber og sælger. Derfor køber, vurderer eller kontrollerer vi heller ingen varer. Vi anbefaler dig, at sælge dit ur vha. en annonce.
Hvad er et referencenummer?
Referencenummeret betegner dit urs model/modelvariant, og det kan bestå af flere tal og bogstaver. Hos nogle producenter finder du referencenummeret på urets bagside (må ikke forveksles med urets kassenummer), ved remmens begyndelse og i sjældne tilfælde også indgraveret på urskiven. Under alle omstændigheder bør referencenummeret kunne læses i papirerne til dit ur eller på regningen. Hvis du ikke finder referencenummeret, så søg på internettet efter producentens navn, der står på urskiven, og sammenlign billederne med dit ur. Denne korte research vil i de fleste tilfælde kunne hjælpe dig videre.
Hvordan afregnes tilbehørsdele?
På Chrono24 kan private sælgere gratis sælge tilbehør.

For at oprette en annonce, så vælg menupunktet Sælg ur og herefter Sælg tilbehør.
Hvordan kan jeg sende mit ur?
Chrono24 samarbejder for tiden ikke med nogen forsendelsesfirmaer. Søg venligst inden da et lokalt forsendelsesfirma til værditransporter. Spørg direkte hos forsendelsesfirmaet om vilkårene for forsendelsen. Vær opmærksom på at sende uret forsikret op til dets fulde værdi og med et tracking-ID. Modtagelsen af pakken bør bekræftes af modtageren med en underskrift. Ved en international returforsendelse bør du tydeligt markere pakken som returforsendelse, så toldmyndighederne ikke opkræver importafgifter ift. pakken.
Hvordan kan jeg ændre min annonce?

Du kan til enhver tid redigere din annonce i myChrono24-delen (for tiden kun på Chrono24´s webside). Vælg til det formål menupunktet "Annoncer", og klik herefter nedenunder annoncen på "Ændr annonce".

Hvis du ønsker at redigere prisen, producenten eller modellen, så kontakt os venligst via nedenstående kontaktformular.

Hvilke betalingsformer kan jeg tilbyde, når jeg har fundet en køber?
Køberen betaler som regel via escrow-servicen på Chrono24. Det vil sige, at køberen efter sin bestilling indbetaler købsprisen på en sikker escrow-konto. Du sender efterfølgende uret til køberen og får købsprisen udbetalt, så snart uret er sikkert ankommet hos køberen.

I enkelte tilfælde kan det ske, at en køber eller sælger ikke kan benytte escrow-servicen i sit land. I sådanne tilfælde betaler køberen direkte til dig. Du kan til det formål selv vælge en betalingsform, f.eks. bankoverførsel eller PayPal. Chrono24 sender efterfølgende dine betalingsoplysninger til køberen.

Du finder flere informationer om escrow-servicen her.

Du kan naturligvis også personligt overdrage varen til køberen. Vi anbefaler dig i den forbindelse at vælge et beskyttet eller overvåget sted, f.eks. en guldsmed. Du kan også i dette tilfælde vælge escrow-servicen som sikker betalingsform. Læs venligst også vores sikkerhedsanvisninger.
Jeg har ikke solgt mit ur

Hvis du ikke sælger dit ur i løbet af 6 måneder, så erstatter vi dig annoncegebyret. Forudsætningerne for det er, at dit ur har været online i 6 måneder på Chrono24, ikke er blevet solgt og stadig er i din besiddelse. Efter udløbet af de 6 måneder, sender du os som dokumentation 2 billeder af dit ur, hvor de klokkeslet, som vi har valgt, kan ses. Kontakt os venligst i det tilfælde via nedenstående kontaktformular.

Bemærk venligst, at en tilbagebetaling iht. vores generelle forretningsbetingelser for private sælgere ikke er mulig, hvis du allerede har solgt uret på en anden måde.

Hvorfor tjekker Chrono24 i løbet af det tidsrum, som jeg har betalt for, om min annonce stadig er aktuel?
Vi ønsker altid at tilbyde den højst mulige kvalitet for de besøgende på vores ur-markedsplads. For at holde annoncerne på Chrono24 opdaterede, tjekker vi hver 3. måned via e-mail, om de annoncerede varer stadig er tilgængelige. Hvis du ikke bekræfter din annonce, så slettes den automatisk efter en uge.
Min annonce blev slettet

For at holde annoncerne på Chrono24 opdaterede, tjekker vi regelmæssigt via e-mail, om de annoncerede artikler stadig er tilgængelige. Hvis du ikke bekræfter din annonce, så slettes den automatisk efter en uge. Vi genaktiverer gerne din annonce. Skriv venligst til det formål til os via nedenstående kontaktformular.

Du kan også nemt administrere dine annoncer i myChrono24-delen. Her finder du en oversigt over alle vigtige informationer.

Hvor længe er min annonce online?
Til at starte med er din annonce online på Chrono24 i 3 måneder. I dette tidsrum må du ikke tilbyde eller sælge varen et andet sted. Hvis du ikke får solgt din vare i dette tidsrum, kan du forlænge din annonce med yderligere 3 måneder eller få den slettet. I forhold til forlængelsen, har vi muligvis brug for dokumentation for, at du fortsat besidder varen.
Præcis hvordan fungerer penge-tilbage-garantien?
Hvis du ikke sælger dit ur i løbet af 6 måneder, så erstatter vi dig dit annoncegebyr. Forudsætningerne for det er, at dit ur har været online i 6 måneder på Chrono24, ikke er blevet solgt og stadig er i din besiddelse. Hertil skal du inden for 4 uger efter udløbet af de 6 måneder dokumentere, at du stadig er i besiddelse af uret.
Jeg kan ikke finde min annonce. Hvornår bliver den aktiveret på Chrono24?
Hvis du ikke finder din annonce på Chrono24, kan det have følgende årsager:
  1. Vi har endnu ikke tjekket din annonce. For at sørge for sikkerheden for alle Chrono24-brugere, så tjekker vi nye annoncer manuelt - det tager som regel 1 til 2 hverdage.
  2. Sikkerhedsbillederne er ikke korrekte. Opdater dem venligst i din myChrono24 del.
  3. Når du har betalt via overførsel, gennemføres aktiveringen først efter vi har modtaget pengene på vores konto. Ved internationale overførsler kan det tage flere dage.
  4. Din brugerkonto er endnu ikke aktiveret. Tjek venligst, om du har klikket på det link, der var i aktiveringsmailen og bekræftet din brugerkonto.
Hvor længe er min annonce online?
Til at starte med er din annonce online på Chrono24 i 3 måneder. I dette tidsrum må du ikke tilbyde eller sælge varen et andet sted. Hvis du ikke får solgt din vare i dette tidsrum, kan du forlænge din annonce med yderligere 3 måneder eller få den slettet. I forhold til forlængelsen, har vi muligvis brug for dokumentation for, at du fortsat besidder varen.
Hvornår kan jeg få slettet min annonce?
Til at starte med er din annonce online i 3 måneder. Tilbyd i dette tidsrum kun din vare på Chrono24, for ikke at skuffe interesserede købere. Ved tungtvejende grunde kan du slette din annonce i din myChrono24-del.
Hvordan opretter jeg en annonce på Chrono24?

Takket være annonce-assistenten, er det meget nemt at oprette en annonce på Chrono24. Her har du kun brug for dit urs referencenummer. Du kan også vælge din model manuelt. Klik til det formål på "Videre uden referencenummer". Du finder flere informationer her: Sælg succesfuldt på Chrono24

Hvor mange annoncer kan jeg offentliggøre som privat sælger?
Som privat sælger kan du privat offentliggøre annoncer. I modsætning hertil, er det kommercielle salg af varer ikke tilladt. Vi forbeholder os derfor ret til ikke at offentliggøre annoncer fra private sælgere, hvis de virker som kommercielle sælgere.

Hvis du ønsker at sælge ure kommercielt på Chrono24, kan du tilmelde dig som forhandler. Du finder flere informationer her.
Kan jeg som privatsamler sælge hele min samling?
Der er ingen specielle vilkår for samlere. Annoncér her for hvert enkelt ur separat.
Hvordan afregnes tilbehørsdele?
På Chrono24 kan private sælgere gratis sælge tilbehør.

For at oprette en annonce, så vælg menupunktet Sælg ur og herefter Sælg tilbehør.
Hvordan fungerer salget mere detaljeret?
Du sælger sikkert via escrow-servicen på Chrono24. Det vil sige, at du først sender uret afsted, efter din køber hat overført købsprisen til en escrow-konto. Så snart varen er sikkert ankommet hos køberen, bliver købsprisen udbetalt til dig.

I enkelte tilfælde kan det ske, at en køber eller sælger ikke kan benytte escrow-servicen i sit land. I sådanne tilfælde betaler køberen direkte til dig. Giv til det formål køberen besked om en betalingsform, som du vælger, f.eks. bankoverførsel eller PayPal.

Du finder flere informationer om salget med escrow-servicen her.
Præcis hvordan fungerer penge-tilbage-garantien?
Hvis du ikke sælger dit ur i løbet af 6 måneder, så erstatter vi dig dit annoncegebyr. Forudsætningerne for det er, at dit ur har været online i 6 måneder på Chrono24, ikke er blevet solgt og stadig er i din besiddelse. Hertil skal du inden for 4 uger efter udløbet af de 6 måneder dokumentere, at du stadig er i besiddelse af uret.
Hvordan opretter jeg mine annoncer?
Enten kan du selv oprette annoncer for dine ure, eller også kan du få importeret dataene fra din hjemmeside. Med Markedsplads-Manageren opretter du selv dine annoncer – til det formål står en lang række nyttige funktioner til rådighed for dig. Uafhængigt af den pågældende bookede pakke, kan du desuden offentliggøre 16 billeder i din annonce. Dataimporten fra dit websted er mulig fra og med 50 annoncer. Her importeres dataene fuldstændig automatisk fra dit websted, og de opdateres dagligt.
Hvordan redigerer eller sletter jeg min annonce?
Ved en dataimport overtages annoncerne 1:1 fra din forhandler-hjemmeside. Ændringer på din hjemmeside vises således automatisk på Chrono24 efter den næste import.

Ved den manuelle indtastning, redigerer eller sletter du selv dine annoncer i forhandlerdelen. Vælg her muligheden Ændring/sletning af annoncer under Mine annoncer. Indtast de pågældende ændringer i formularen og gem herefter annoncen.
Hvordan registrerer jeg mig som kommerciel forhandler?
Sådan registrerer du dig med få trin som kommerciel forhandler på Chrono24:
  1. Indtast dine personoplysninger
  2. Gem dine betalingsoplysninger (kreditkort eller i Europa også SEPA direkte debitering)
  3. Send verificeringsdokumenterne
Nu kan du allerede uploade de første annoncer. Men inden dine annoncer offentliggøres, skal din forhandlerkonto aktiveres af Chrono24. Vær venligst opmærksom på, at aktiveringen først sker, efter vi har tjekket dine angivelser og dokumenter. Til det formål har vi brug for kopier af følgende dokumenter via upload, e-mail, fax eller brev:
  • Udskrift af handelsregistret eller virksomhedsregistrering
  • Dokumentation for adresse i form af en telefonregning, elafregning eller lign.
Udnyt den gratis 30-dages testfase til rigtigt af teste Chrono24 og tilmeld dig nu:

Tilmeld dig gratis

Do you have any questions or feedback? Would you like to feature as a guest author in the Chrono24 Magazine? Simply send us a message, and we'll get back to you as soon as we can.

Vi glæder os over din interesse!
Du er velkommen til at kontakte os direkte via den nederste knap „Kontakt Chrono24“.
Har du allerede kigget på vores jobside? Her er de aktuelle jobannoncer:
https://about.chrono24.com/jobs/

Vi håber på din forståelse for, at forespørgsler vha. dette valgte punkt er svære for os at kategorisere. Derfor kan det medføre en længere reaktionstid.

For at vi kan hjælpe dig hurtigt, så kontrollér venligst, om din meddelelse passer bedre til en anden valgmulighed.

Kontakt til Chrono24 Magasin

Kontakt Chrono24
+1

Obligatorisk felt

Få mere at vide

Find svar på de oftest stillede spørgsmål om Chrono24.

Se FAQs

Lær os at kende

Se bag kulisserne og få mere at vide om Chrono24.

Læs mere